اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون آمل خبر داد

اعزام بدمینتون‌باز مازندرانی به مسابقات رنکینگ رده پایه کشور

رئیس هیئت بدمینتون آمل گفت: سه بدمینتون‌باز آملی در مسابقات رنکینگ رده پایه کشور شرکت می‌کنند.

اعزام بدمینتون‌باز مازندرانی به مسابقات رنکینگ رده پایه کشور

بهزاد زراعتگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سه بدمینتون‌باز آملی در مسابقات رنکینگ رده نونالان و نوجوانان کشور شرکت می‌کنند.

وی افزود: این رقابت‌ها برای ثبت رنکینگ بدمینتون‌بازان با حضور برترین‌های استان‌های مختلف کشور به میزبان استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

زراعتگر با تاکید اینکه این مسابقات از صبح روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: این مسابقات به مدت دو روز ادامه داشته و تا عصر روز جمعه دنبال می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون آمل اذعان داشت: آیدین قنبری در رده سنی نونهالان و امیرمحمد برزنده و حسین صادقی در رده سنی نوجوانان به این رقابت‌ها اعزام شدند.

زراعتگر همچنین در ادامه به حضور مرتضی ولی دروی سرمربی تیم ملی جوانان و امید بدمینتون جمهوری اسلامی ایران سر تمرینات ورزشکاران این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مربی دارای مدرک بین‌المللی هم در رده پایه با بدمینتون‌بازان این شهرستان فعالیت داشته و هم تیم بدمینتون این شهرستان که برای شرکت در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور خود را آماده می‌کند را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول