اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی شطرنج‌باز تهرانی در قزوین

مسابقات شطرنج اوپن جام شهید رجایی پایان یافت

سومین دوره رقابت‌های شطرنج اوپن جام شهید رجایی امروز با قهرمانی شطرنج‌باز تهرانی در قزوین به پایان رسید.

مسابقات شطرنج اوپن جام شهید رجایی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دوره از مسابقات که از چهاردهم شهریور در سالن ورزشی عدالت مینودر شهر قزوین آغاز شده بود، در پایان میثم عابد شطرنج‌باز تهرانی موفق شد با کسب 9 امتیاز و فقط با اختلاف پوئن‌شکنی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

امین چنگایی، شطرنج‌باز لرستانی به همراه میثم خطیبی ورزشکار زنجانی نیز به ترتیب هر دو با کسب 9 امتیاز و با اختلاف پوئن‌شکنی عنوان‌های نایب‌قهرمانی و سومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

امین جعفریان، شطرنج‌باز استان تهران به همراه مهیار نجفیان‌پور و محسن توکلیان ورزشکاران استان‌های البرز و لرستان هم با کسب 5/8 امتیاز و فقط با اختلاف پوئن‌شکنی به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم این مسابقات را به دست آوردند.

البته در این رقابت‌ها ورزشکارانی بودند که صرفاً با تعداد امتیاز 8/5 و فقط با اختلاف پوئن‌شکنی عنوان‌های هفتمی تا دهمی را به دست آوردند.

صادق اسدی از همدان، امین عابدی و شاهین جوانی از قزوین و مجتبی ملکی از البرز از جمله شطرنج‌بازانی بودند که با استفاده از همین شرایط توانستند این عناوین را به دست آوردند.

سومین دوره مسابقات شطرنج جام شهید رجایی با حضور 301 شطرنج‌باز از استان‌های مختلف کشور به مدت شش روز در یازده دور به روش سوئیسی در قزوین برگزار شد که در این رقابت‌ها 149 تن از شطرنج‌بازان این دوره از مسابقات دارای ریتینگ بودند.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول