اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد بزرگ شطرنج ایران در گفت‌وگو با فارس:

شطرنج‌بازان از نظر حمایتی مظلوم واقع شده‌اند

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: ورزش شطرنج در بین دیگر رشته‌های ورزشی مظلوم واقع شده است.

شطرنج‌بازان از نظر حمایتی مظلوم واقع شده‌اند

مرتضی محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر رشته ورزشی شطرنج در بین خانواده‌ها علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرد ولی هیچگونه حمایتی از این رشته نمی‌شود.

وی افزود: در صورت حمایت مسئولان و حامیان مالی این ورزش همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال و ....توسعه خواهد داشت و ورزشکاران این ورزش هم حرفی برای گفتن در دنیا خواهند داشت.

استاد بزرگ شطرنج کشور با اشاره به مبلغ اندک قرارداد شطرنج‌بازان با باشگاه‌های خود ابراز داشت: به هیچ عنوان مبلغ مالی و قرارداد شطرنج‌بازان با دیگر رشته‌های ورزشی قابل قیاس نبوده و در آینده هم نخواهد بود.

محجوب از حضور شطرنج‌بازان خوب و برتر کشور در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج ایران خبر داد و اذعان داشت: فکر می‌کنم با توجه به جوانگرایی تیم‌ها و همچنین حضور استاد بزرگ شطرنج در تیم‌ها، سطح کیفی این دوره از مسابقات همچون سال‌های گذشته بالا باشد.

استاد بزرگ شطرنج کشور با اشاره به تشویق خانواده‌ها برای آموختن این ورزش به فرزندان‌شان گفت: شطرنج ورزش هوشی است که نیاز به تمرکز داشته و می‌تواند در استعداد و توانایی فرزندان تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی در پایان درباره وضعیت تیمش سرمایه‌گذاری شهر آتیه تهران افزود: تیم ما با بهترین شطرنج‌بازان کشور در این دوره شرکت کرده و بخت نخست قهرمانی این دوره از مسابقات را دارد.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول