اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز خواستار شد

جذب منابع مالی برای احداث تصفیه خانه جدید البرز

فرماندار البرز تأکید کرد: جذب منابع مالی و انسانی لازم برای احداث تصفیه خانه جدید البرز در دستور کار شوراهای اسلامی دوره چهارم شهر و روستا و شهرداری‌های شهرستان البرز قرار گیرد.

جذب منابع مالی برای احداث تصفیه خانه جدید البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، غلامرضا حسن‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و محیط زیست این شهرستان اظهار داشت: باید اقدامات صورت گرفته در شرکت الکل‌سازی بیدستان با سرعت بیشتری دنبال شود و با نظر کارشناسانه و کاملا تخصصی و علمی با این موضوع برخورد کرد.

وی تأکید کرد: با تشکیل کارگروهی ویژه توسط محیط زیست شهرستان در مورد رفع موانع موجود و تصفیه پسماندهای الکلی و با طرح موضوع در شورای سلامت و محیط زیست استان به نتایج مطلوب و مورد انتظار در کمترین زمان ممکن رسید.

حسن‌پور افزود: آلودگی‌های زیرزمینی زیست محیطی به وجود آمده در منطقه می‌تواند نتایج نامطلوبی را به دنبال داشته باشد و انگیزه رفع این مشکل در بین همه دستگاه‌های مسئول وجود دارد و فقط با تلاش بیشتر باید سعی کرد برای حصول نتیجه به اقدامات انجام گرفته سرعت بیشتری بخشید.

وی یادآور شد: در این زمینه می‌توان از تجربیات دیگر کشورها و نیز تکنولوژی روز و با ابداع روش‌های جدید در بازدهی بالاتر این مجموعه گام برداشت و در مدت یک ماه این مشکل را برطرف کرد تا شاهد رضایت و برخورداری مردم این منطقه از محیط زیستی سالم باشیم. 

در ادامه بخشدار مرکزی البرز خاطرنشان کرد: مشکل عمده در این زمینه فقط مدیریتی نیست بلکه کمبود منابع مالی و تأمین اعتبار برای احداث تصفیه خانه‌های جدید در شهرستان البرز از موانع مهم پیش روست که باید مسئولان استان با جدیت به محیط زیست سالم در این زمینه وارد شده و منابع مالی را از طریق بودجه استانی تأمین کنند.

محمدتقی صفری تأکید کرد: جذب منابع مالی توسعه‌ای و منابع انسانی لازم برای احداث تصفیه خانه جدید البرز در دستور کار شوراهای اسلامی دوره چهارم شهر و روستا و شهرداری‌های شهرستان البرز قرار گیرد تا در اجرای این امر مهم مساعدت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول