اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

شمسایی: تمام تمرکزم در موفقیت تیم دبیری تبریز است

مربی بازیکن تیم دبیری با بیان اینکه تمام تمرکزم در موفقیت تیم دبیری تبریز است، گفت: برد مقابل هلال‌احمر به تاریخ پیوست و باید برای پیروزی بعدی تلاش کنیم.

شمسایی: تمام تمرکزم در موفقیت تیم دبیری تبریز است

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازی قبلی و پیروزی مقابل هلال احمر به تاریخ پیوست و ما باید حرفه‌ای فکر کنیم و بدانیم هر بازی برای ما حکم فینال را داشته و بازی سختی محسوب می‌شود.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران از تمام بازیکنانش در بازی اول رضایت داشته و ابراز داشت: در بازی مقابل هلال احمر همه خوب بودند و چون همه یک تیم هستیم در موفقیت‌های تیم نیز همه شریک هستیم.

شمسایی تاکید کرد: چون کار ما به صورت گروهی است برد تیم متعلق به تمام اعضای تیم است، ولی باخت مال مربی است.

وی افزود: در گام دوم باید به مصاف تیم فرش آرای مشهد برویم که حریفی سرسخت است اما هدف ما در این بازی پیروزی و کسب سه امتیاز بازی است.

شمسایی وضعیت تیمش را برای بازی فردا مقابل فرش آرا مطلوب توصیف کرد و افزود: فرهاد فخیم، محمد گلزاده و نصرالله مومن بازیکنان مصدوم ما هستند که شانس رسیدن گلزاده کم است اما در تیم دبیری برای بازیکنان غایب مشکلی وجود نداشته و بازیکنان خوبی را در تیم داریم.

فرش آرا حریفی قابل احترام

شمسایی در مورد حریف هفته دوم تیمش گفت: فرش آرای مشهد تیم خوب و قابل احترامی است و از بازیکنان خوبی همچون مجید لطیفی و قدرت بهادری بهره می‌برد و در کنار آن جوانان خوبی نیز در این تیم توپ می‌زنند.

وی تصریح کرد: تیم فرش آرا مربی خوب و با شخصیتی داشته و همیشه جزو پنج تیم اول ایران است و ما باید در مقابل این تیم نهایت تلاش خود را بکنیم تا بتوانیم سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم.

توجهی به حرف دیگران ندارم

بیشترین زننده گل ملی در جهان در مورد سخنان افتخاری مبنی بر اینکه شمسایی چون مربی شده است دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود، اظهار داشت: من به حرف دیگران کاری ندارم و برای موفقیت تیم دبیری تمرکز کرده و تلاشم این است که تیم دبیری در رقابت‌های امسال سربلند ظاهر شود.

شمسایی افزود: برادران دبیری از جیب شخصی خود برای فوتسال هزینه می‌کنند و باید تلاش این عزیزان را ارج نهیم و امروز برای من فقط تیم دبیری در اولویت قرار دارد.

وی خاطر نشان ساخت: در تیم ملی نیز باید به دنبال نفرات جدید بود تا روح تازه‌ای در آن دمیده شود.

انتهای پیام/60002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول