اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب مطرح کرد

اقبال خوش‌نشین‌ها به سوادکوه/ فرهنگ عمومی روستاها محافظت شود

بخشدار زیراب با اشاره به اقبال خوش‌نشین‌ها و مسافران به مناطق سوادکوه گفت: از فرهنگ عمومی روستاها در برابر فرهنگ خوش‌نشین‌ها محافظت شود.

اقبال خوش‌نشین‌ها به سوادکوه/ فرهنگ عمومی روستاها محافظت شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حشمت‌الله سمیعی ظهر امروز در بازدید از روستای اتو دهستان کسلیان بخش زیراب سوادکوه با اشاره به این‌که شوراهای روستا باید با همکاری مسئولان محلی و مردم مشکلات و موانع روستا را پیگیری کنند، گفت: بخشداری زیراب برنامه بازدید هفتگی از روستاهای این بخش را در اولویت برنامه‌های خود دارد.

بخشدار زیراب با بیان اینکه 17 شورای اسلامی و 10 دهیاری در این بخش فعال هستند، افزود: بخش زیراب به دلیل موقعیت مسافرپذیری و وجود آب و هوای مناسب پذیرای مسافران و خوش نشین‌هاست.

وی بر همکاری مسئولان و مردم روستا برای ایحاد مناطقی پویا و شاداب تاکید و تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در اولویت فعالیت‌های مسئولان روستایی قرار گیرد تا تثبیت جمعیت روستا اجرایی شود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ساخت و سازها در روستاها باید در قالب قوانین انجام شود، افزود: ساخت و سازهای قانونمند و حفظ حریم روستا در دستور کار مسئولان روستاها قرار گیرد.

سمیعی بر لزوم حفظ و تقویت فرهنگ عمومی روستاها و تلاش برای همسوسازی خوش‌نشین‌ها و مسافران با فرهنگ عمومی روستاها تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولان روستا باید با ایجاد شرایط مناسب به نگه‌داشت فرهنگ عمومی منطقه اقدام کنند و سابقه کهن فرهنگ ملی و دینی این منطقه را به دیگران نمایش دهند.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول