اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

دنبال رسیدن به میانه جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با بیان اینکه به دنبال رسیدن به میانه جدول هستیم، گفت: طی مسافت طولانی و هوای گرم و شرجی بوشهر نمی‌تواند ما را از کسب امتیاز مقابل تیم «دلوار کشتی جنوب» دور کند.

دنبال رسیدن به میانه جدول هستیم

سکینه بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: جای خوشحالی است که با وجود همه مشکلات امسال باز هم شاهد حضور یک تیم از استان همدان در سطح لیگ برتر بانوان هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه تیم پاس همدان یکی از آخرین تیم‌های لیگ برتری در اخذ مجوز بود، موفق شدیم تیم نسبتاً خوبی را آماده کنیم.

* با وجود تمرینات کم به کسب امتیاز امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه تمرینات کمی تا شروع مسابقات انجام شده‌ است، اضافه کرد: با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم سعی کردیم از نظر تاکتیکی و فنی به هماهنگی لازم برسیم.

به گفته وی؛ تمرینات بدنسازی اصلاً انجام نشده و این بزرگ‌ترین مشکل تیم پاس همدان است که تنها تا قبل از سفر به بوشهر شش جلسه تمرین و کار با توپ صورت گرفته است.

*بدون تمرینات بدنسازی راهی بوشهر شده‌ایم/ شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست

بیات در ادامه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شرایط ایده‌آل، زمان لازم است، خاطرنشان کرد: شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست و باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب بدنی و تکنیکی تمرینات بیشتری صورت گیرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه چند درصد از بازیکنان بومی در این تیم توپ می‌زنند، ابراز داشت: بیشتر بازیکنان سال گذشته شاغل در تیم و دارای شرایط فیزیکی و فنی مناسب در حال حاضر در تیم فعالیت می‌کنند و هفت بازیکن غیر بومی نیز جذب تیم شدند.

* 7 بازیکن بانوی غیر بومی در «پاس همدان» توپ می‌زند

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان در مورد نخستین بازی تیمش در لیگ برتر برابر تیم «دلوار کشتی جنوب بوشهر» عنوان کرد: تیم برای انجام این مسابقه مسافت زیادی را با اتوبوس طی کرده است و امیدواریم با وجود هوای گرم و شرجی بوشهر امتیاز کسب کنیم.

وی اذعان داشت: نماینده بوشهر تیم یک‌دست و هماهنگی است که با اضافه شدن چند بازیکن از خارج از بوشهر و آغاز تمرینات قبل از تیم پاس، شرایط بهتری دارند.

این مربی جوان که اصالت ملایری دارد و سابقه مربی‌گری تیم ملی فوتسال بانوان کشور را تجربه کرده، افزود: بعد از بازی با بوشهر برای رسیدن به شرایط بهتر صبح و بعد از ظهر به تمرینات ادامه می‌دهیم تا نماینده خوبی برای فوتبال همدان باشیم.

*به دنبال  رسیدن به میانه جدول هستیم

وی تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه باشگاه پاس برای تیم فوتبال بانوان و شرایط، امکانات و سطح بازیکنان همدانی به دنبال حفظ سهمیه لیگ برتری و قرار گرفتن در میانه جدول هستیم.

بیات با اشاره به تعویق دیدار تیمش در هفته اول، تصریح کرد: آماده نبودن قرارداد مربی و برخی از بازیکنان باعث شد تا مدارک تیم پاس به عنوان آخرین تیم به فدراسیون ارائه شود و بازی برابر تیم «آینده‌سازان میهن» به زمان دیگری موکول شد.

وی، حضور یک تیم از همدان در رقابت‌های لیگ برتر بانوان را زمینه‌ساز موفقیت بانوان ورزشکار استان عنوان کرد.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول