اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

نفی کلیت مسکن مهر به دلیل نقص در پروژه کلاله منصفانه نیست

استاندار گلستان گفت: نفی کلیت ارزش‌های مسکن مهر به دلیل نقص و مشکلات این پروژه در شهرستان کلاله دور از انصاف است.

نفی کلیت مسکن مهر به دلیل نقص در پروژه کلاله منصفانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: نقص 36 واحد از مجموعه مسکن مهر در استان نباید بهانه‌ای برای مغرضان باشد که اصل این کار ارزشمند را زیر سوال ببرند.

ساخت حدود  28000 واحد مسکن مهر در گلستان

وی خاطرنشان کرد: ساخت حدود 28 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان از کارهای بسیار زیبایی بوده که دولت یازدهم هم می‌تواند آن را با قوت هر چه بیشتر ادامه دهد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تأکید بر این موضوع که سهل‌انگاری حتی در یک واحد مسکن نیز در این پروژه قابل اغماض نیست، تصریح کرد: اعلام مشکلات و اظهارنظر درباره این پروژه بدون پشتوانه کارشناسی و علمی کار درستی نیست.

تاکید بر بررسی کارشناسی و همه‌جانبه در پروژه مسکن مهر کلاله

 

قناعت یادآور شد: باید بررسی همه‌جانبه‌ای در مورد این پروژه انجام گیرد تا ضمن استفاده از ظرفیت قانونی و بازگرداندن خسارت به مردم با متخلفانی که در این پروژه کوتاهی کردند، برخورد شود.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی مناسب به مردم در زمینه مشکلات مسکن مهر کلاله، اذعان داشت: اطلاع‌رسانی مناسب و اقناع‌کننده برای افکار عمومی می‌تواند ضمن زدودن ابهامات، مانع از هرگونه شائبه و سوء‌ استفاده در این عرصه شود.

قناعت ادامه داد: برگزاری یک میزگرد خبری در صدا و سیمای گلستان آن هم با حضور فرماندار و نمایندگانی از مسکن و شهرسازی استان، استانداری و دیگر دستگاههای ذینفع می‌تواند در بررسی منطقی و دور از هیاهوی این مشکل موثر باشد.

80 میلیارد ریال اعتبار حوادثی به مهندسی رودخانه‌های گلستان در سال 1391

به گفته وی: خروجی این نشست خبری باید، ایجاد آرامش برای مردم و طرح مباحث علمی و منطقی باشد تا از این بابت دیگر دغدغه‌ای در استان وجود نداشته باشد.

استاندار گلستان در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اقدامات ارزشمند مدیریت بحران استان طی سال‌های گذشته و اخیر گفت: به رغم اینکه استان همیشه در زمره برترین‌های کشور در حادثه‌خیزی بوده اما اقدامات مناسبی طی سالهای اخیر در زمینه پیشگیری و بازسازی انجام گرفته است.

قناعت متذکر شد: امیدواریم آرامشی که فعلاً در حوزه مدیریت بلایای طبیعی استان حاکم است، همچنان تداوم داشته باشد تا بتوان برای چرخه پیشگیری در استان برنامه‌های تاثیرگذار و پیشگیرانه‌ را تداوم بخشید.

وی با اشاره به اقدامات مناسب مدیریت بحران استان در حوزه مهندسی رودخانه استان توسط دستگاه‌های متولی اضافه کرد: در سال 1391، در این بخش 80 میلیارد ریال اعتبار حوادثی هزینه شد.

قناعت افزود: لایروبی 600 کیلومتر از رودخانه‌های استان و دیواره‌سازی چهار کیلومتر از این رودخانه‌ها، برون رفت اعتبارات حوادثی است که در سال 1391 به مهندسی رودخانه در استان اختصاص یافت. 

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول