اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

مشکلات مسکن مهر در سمنان باید رسیدگی شود

استاندار سمنان بر رفع مسائل واحدهای مسکونی برای بهره‏‌برداری مردم تأکید کرد و گفت: مشکلات مسکن مهر در سمنان باید رسیدگی شود.

مشکلات مسکن مهر در سمنان باید رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس رهی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر، برگزاری جلسات، بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر در سطح استان سمنان را ضروری خواند.

وی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان‏های شاهرود و دامغان که در همین راستا و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران و سازندگان واحدهای مسکن مهر در محل استانداری سمنان برگزار شد، خواستار رفع مشکلات دارندگان واحدهای مسکونی مهر در این استان شد.

در این جلسه، سازندگان مسکن مهر مسائل و مشکلات واحدهای مسکن مهر را ارائه کردند و در ادامه استاندار سمنان بر رفع مسائل و مشکلات واحدهای مسکونی تأکید کرد و افزود: باید با ادامه رسیگی به مشکلات مسکن مهر این واحد آماده تحویل و بهره‏‌برداری مردم قرار گیرد. 

همچنین با حضور استاندار سمنان موارد مرتبط با احداث مدارس و پاسگاه‏‌های نیروی انتظامی در واحد مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر در سطح استان سمنان بررسی شد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول