اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران:

تولید را باید با افزایش بهره‌وری در کشاورزی افزایش داد

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: تولید را باید با افزایش بهره‌وری در کشاورزی بالا برد و افزایش سطح برای بالا بردن تولید، کارساز نیست.

تولید را باید با افزایش بهره‌وری در کشاورزی افزایش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شمسعلی هادی‌زاده‌معلم عصر امروز در همایش کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: دفتر کمیسیون کشاورزی به‌دلیل اهمیتی که کشاورزی پیدا کرده، تشکیل شده و ماموریت مطالعاتی دارد.

هادی‌زاده‌معلم تصریح کرد: عملکرد این کمیسیون بسیار مناسب بوده و در موضوع آب اصفهان دفتر کشاورزی اتاق ایران از دو سال قبل بر این موضوع صحه گذاشته بود.

به گفته رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران، در این دفتر صدای کشاورزان به‌گوش مردم و سطح مدیریتی دولت منتقل می‌شود.

وی زمان و نهاده را دو موضوع بسیار مهم برای کشاورزان عنوان کرد و افزود: باید صدای کشاورز را به‌گوش همه برسانیم و البته بدنه کارشناسی بخش دولتی همان بخش خصوصی است و این بدنه کارشناسی باید به بخش خصوصی کمک کند.

هادی‌زاده‌معلم تاکید کرد: باید از تکنولوژی و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به‌صورت صحیح استفاده کنیم تا همیشه صادرکننده باشیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه تولید را باید با افزایش بهره‌وری در کشاورزی افزایش داد، گفت: افزایش سطح کارساز نیست.

وی به پتانسیل‌های کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و ابراز داشت: باید این استان به‌عنوان قطب کشاورزی مطرح شود و در این راستا ظرفیت صادرات به کشور عراق از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول