اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه خبر داد

شرکت اتاق کرمانشاه در جشنواره تجلیل از نوآوری‌های سراسر کشور

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اتاق بازرگانی کرمانشاه در جشنواره تجلیل از نوآوری‌ها و دستاوردهای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور شرکت کرد و گزارشی از عملکرد چند ساله خود را به‌ نمایش گذاشت.

شرکت اتاق کرمانشاه در جشنواره تجلیل از نوآوری‌های سراسر کشور

کیوان کاشفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جشنواره تجلیل از نوآوری‌ها و دستاوردهای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

کاشفی افزود: در این جشنواره هم‌زمان با برگزاری جلسه هیئت نمایندگان اتاق ایران، از نوآوری‌ها و فعالیت‌های پژوهشی اتاق‌های سراسر کشور رونمایی شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اتاق بازرگانی کرمانشاه، اتاق‌های بازرگانی تبریز، اصفهان، شیراز، بجنورد و... حضور داشتند و دستاوردهای پژوهشی خود را به ‌نمایش گذاشتند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه اتاق بازرگانی کرمانشاه قدمتی بیش از 92 سال دارد، عنوان کرد: در این جشنواره گزارشی از عملکرد چند ساله، معرفی واحدهای اتاق، دستاوردهای پژوهشی، نشریات، سمینارهای برگزار شده و تعدادی از کتب صورت‌جلسات و عکس‌های قدیمی اتاق بازرگانی کرمانشاه به‌ نمایش گذاشته شد.

کاشفی اعلام کرد: بنا به اسناد موجود و مندرجات صورت‌جلسه‌های هفتگی اتاق کرمانشاه، این اتاق با عنوان اتاق تجارت شناخته می‌شده و جلسات رسمی خود را از آبان 1310 خورشیدی تشکیل داده است.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول