اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

برنامه‌های خودمان را برای پیروزی برابر استقلال داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: درست است نام حریف ما استقلال است، اما ما هم برنامه‌های خودمان را برای پیروزی داریم.

برنامه‌های خودمان را برای پیروزی برابر استقلال داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لوکا بوناچیچ لحظاتی پیش در نشست خبری پیش از آغاز بازی فردای تیمش برابر استقلال اظهار داشت: روی کاغذ شاید شانس پیروزی استقلال بیشتر باشد اما ما هم برنامه‌های خودمان را برای پیروزی در این دیدار داریم.

وی با بیان اینکه بازی با استقلال مانند بازی‌های دیگر است تصریح کرد: بیاتی‌نیا و مسلمان را در دیدار فردا در اختیار نداریم، اما تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز این بازی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به نیمه دوم دیدار تیمش برابر فولاد در هفته گذشته ادامه داد: در نیمه دوم آن بازی نبود محسن مسلمان به طور کامل محسوس بود، در دیدار برابر استقلال نام این تیم هم تنها برای ایجاد انگیزه بازیکنانم کافی است.

بوناچیچ در پاسخ به شایعات مطرح شده در مورد همکاریش با تیم مس کرمان افزود: همانطور که گفته شد این صحبت‌ها تنها شایعه است و من هم تا پایان فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارم.

وی در مورد استفاده از مربی بدنساز در تیم گفت: در کمال تاسف تاکنون نتوانسته‌ایم این مربی را به تیم اضافه کنیم و نام کسی را به باشگاه ارائه دهیم.

این سرمربی فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا این موضوع موجب آسیب رسیدن به تیم نمی‌شود گفت: این مسئله را قبول دارم اما زمانی که وضعیت مالی باشگاه خوب نیست چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: یک تیم لیگ برتری باید 4 تا 5 مربی روی نیمکت خود داشته باشد که یکی از آنها مربی بدنساز است.

وی در مورد محسن بیاتی‌نیا مهاجم مصدوم تیمش تاکید کرد: این بازیکن بسیار دوست دارد به تیم برگردد اما پزشکش به وی اجازه نمی‌دهد.

انتهای پیام/63020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول