اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکی از تراکتورسازی به گسترش رسید

سید‌علی دیدار تراکتورسازی با ملوان را سوت می‌زند

سیدعلی بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با ملوان بندر انزلی و ترکی دیدار تیم‌های گسترش فولاد با پرسپولیس را سوت خواهند زد.

سید‌علی دیدار تراکتورسازی با ملوان را سوت می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در خانه پذیرای تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود و در تهران نیز گسترش فولاد مهمان پرسپولیس تهران است.

تیم داوری بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با ملوان بندرانزلی سید مهدی سیدعلی، بهرام کیانی، بابک عباسقلی‌‌زاده، سید وحید کاظمی هستند.

این چهارمین قضاوت سیدعلی در رقابت‌های امسال لیگ برتر است. وی در این فصل بازی‌های فولاد خوزستان با فجر سپاسی شیراز، سایپای کرج با پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان با استقلال خوزستان را سوت زده و در این سه بازی 12 بار از کارت زرد و یک بار از کارت قرمز استفاده کرده است. سیدعلی تاکنون 32 بازی لیگ برتر را سوت زده است.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی ساعت 18 روز پنجشنبه 21 شهریور‌ماه 92 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند.

اما داور بازی تیم‌های پرسپولیس با گسترش فولاد بر عهده محسن ترکی است. داور 40 ساله کشورمان تنها امسال دو بازی تیم‌های استقلال تهران با راه آهن تهران و تراکتورسازی تبریز با صبای قم را قضاوت کرده و در همین دو بازی 9 کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان نشان داده است. ترکی هفته گذشته بازی تیم‌های تراکتور با صبا را داوری کرد.

وی سابقه قضاوت در 45 بازی لیگ برتر را داشته و در کارنامه‌اش 13 قضاوت بین‌المللی نیز به چشم می‌خورد.

تیم داوری بازی این دو تیم شامل محسن ترکی، بابک داوری، تورج عیوض محمدی، رضا عادل بوده و ناظر داوری نیز خداداد افشاریان است.

دو تیم پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز ساعت 20 روز جمعه 22 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/60001/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول