اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان کاراته لیگ جهانی ترکیه:

آماده رقابت با سرسخت‌ترین حریفم هستم

نایب قهرمان کاراته لیگ جهانی ترکیه گفت: آماده رقابتی قدرتمند با «رافایل آقایف» کاراته‌کای آذربایجانی که سرسخت‌ترین رقیبم در مسابقات کاراته کشورهای اسلامی در اندونزی است، هستم.

آماده رقابت با سرسخت‌ترین حریفم هستم

سعید حسنی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته لیگ جهانی ترکیه اظهار کرد: رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با حضور کاراته‌کاهای برجسته از 38 کشور جهان در ترکیه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی این مسابقات به زمان رقابت‌های کشورهای اسلامی، مربیان تیم‌هایی مانند ترکیه، آذربایجان و مصر و ... با دقت آن را زیرنظر داشتند.

این قهرمان ملی‌پوش گیلانی، ادامه داد: در لیگ جهانی ترکیه شش مبارزه انجام دادم که در پنج مبارزه نخست موفق شدم در مقابل کاراته‌کاهای لیبی، مقدونیه، قزاقستان، ترکیه و هنگ کنگ به پیروزی برسم.

وی با بیان اینکه در دیدار رقابت‌های فینال مقابل بهمن عسگری شکست خوردم، گفت: در این مرحله به مقام دوم و مدال نقره دست یافتم.

حسنی‌پور، سطح فنی مسابقات لیگ جهانی ترکیه را بالا دانست و اذعان کرد: با توجه به زمان نزدیک این پیکارها به مسابقات کشورهای اسلامی، رقابت‌ها اهمیت ویژه‌ای داشتند.

وی با اشاره به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات در اوایل مهر امسال در کشور اندونزی برگزار می‌شود و احتمالاً در 28 شهریور جاری به اندونزی اعزام می‌شویم.

کاراته‌کای گیلانی تیم ملی، افزود: از 23 شهریور برای حضوری قدرتمند در رقابت‌ها کاراته کشورهای اسلامی عازم تهران می‌شوم.

وی درباره مهم‌ترین رقیبش در مسابقات کاراته کشورهای اسلامی یادآور شد: «رافایل آقایف» کاراته‌کای آذربایجانی که دارنده چهار عنوان قهرمانی جهانی و از بهترین کاراته‌کاهای جهان است، سرسخت‌ترین رقیبم در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

حسنی‌پور خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در مسابقات کشورهای اسلامی به کار می‌بندم تا با دست پر به کشور بازگردم.

انتهای پیام/2300/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول