اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت

جشن دختران خورشید در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

جشن دختران خورشید به مناسبت دهه فرخنده کرامت در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور بانوان بسیجی استان قم برگزار شد.

جشن دختران خورشید در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، جشن دختران خورشید به مناسبت دهه فرخنده کرامت در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور بانوان بسیجی استان قم برگزار شد.

در این مراسم خانم فخر روحانی از اساتید و مبلغان حوزه با اشاره به وجود 440 امامزاده در استان قم گفت: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در بین همه اماکن مذهبی استان نورافشانی می‌کند.

وی حضرت معصومه(س) را تنها امامزاده‌ای خواند که زیارت نامه‌اش از زبان امام معصوم بیان شده است و افزود: به برکت وجود این بانوی کرم، قم به عنوان مرکزیت شیعه و اهل بیت(ع) قرار گرفته است.

این استاد حوزه مهم‌ترین ویژگی شخصیت حضرت معصومه(س) را تبعیت از ولایت خواند و خاطرنشان کرد: ظرفیت شفاعت حضرت معصومه (س) آنقدر بالاست که همه شیعیان در روز محشر مورد شفاعت این خانم قرار گرفته و به بهشت رضوان وارد می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به القاب مختلف حضرت معصومه(س) اظهار داشت: سه روایت از امام معصوم آمده است که توصیه به زیارت حضرت معصومه (س) کرده‌اند و همه این احادیث پاداش زیارت این بانو را بهشت دانستند.

فخر روحانی در پایان با بیان حدیثی از امام رضا(ع) در مورد عظمت حضرت معصومه(س) تصریح کرد: سعی کنیم به گوشه‌ای از وصایای حضرت عمل کنیم تا در روز قیامت شفاعت آن بانو شامل حال ما شود.

انتهای پیام/2258/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول