اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

مشکلات تعاونی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری می‌شود

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به ظرفیت‌های بخش تعاون، گفت: مشکلات بخش تعاون سوادکوه شمالی پیگیری می‌شود.

مشکلات تعاونی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستم‌علی سه‌شنبه شب در جمع فعالان بخش تعاون شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه بخش تعاون ظرفیت بی‌نظیری برای نشان‌دادن اراده و تلاش مردم است، گفت: هیچ فرصت دیگری به اندازه بخش تعاون برای دستیابی به اراده و خواست جمعی مردم تاثیرگذار نیست.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای نشان دادن توانمندی مردم برای فعالیت‌های مختلف به وجود آمده است، افزود: نمایش اراده و توانایی مردمی در مدیریت اهداف و برنامه‌ها از رسالت‌های انقلاب اسلامی است که بخشی از آن اهداف را می‌توان در فعالیت‌های تعاونی جستجو کرد.

وی با اشاره به لزوم حل مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تعاونی در شهرستان سوادکوه شمالی، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی، نگاه بنیان‌گذاران تعاونی در ایران و جهان را مثبت ارزیابی و یادآوری کرد: باید به ریشه فعالیت‌های تعاونی و تداوم آن نگاه عمیقی داشت.

رستم‌علی به پیوند میان اقتصاد، فرهنگ و سیاست در فعالیت‌های تعاونی اشاره کرد و گفت: تعاون و همکاری در توسعه پایدار جامعه نقش مهمی را بر عهده دارد.

فرماندار سوادکوه شمالی به جایگاه بخش تعاون در قانون اساسی کشور اشاره و تصریح کرد: بخش تعاون جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی کشور دارد و از پایه‌های اقتصادی جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول