اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) خبر داد

پذیرش 500 دانشجو برای سال تحصیلی جدید

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) از پذیرش 500 دانشجو در 9 رشته تحصیلی خبر داد.

پذیرش 500 دانشجو برای سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز پیمان علی‌نژاد در ستاد ساماندهی بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی استان که امشب در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه امیرالمومنین (ع) با تدبیر آیت‌الله جزایری و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شد و امروز در کنار سایر موسسات عالی استان دانشجو می‌پذیرد.

وی بیان کرد: دانشگاه امیرالمومنین(ع) در سه بخش حکمت و کلام اسلامی، فقه و علوم اسلامی و علوم قرآن و حدیث از طریق آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد.

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) از پذیرش 500 دانشجو در 9 رشته تحصیلی خبر داد و گفت: علاوه بر رشته کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در یک مقطع دانشجوی دکترا جذب کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در بحث تکمیل ظرفیت نیم سال دوم سال تحصیلی 92ـ93 نیز از طریق آزمون سراسری دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

علی‌نژاد افزود: با توجه به اینکه دانشگاه امیرالمومنین(ع) نوپا است قطعا با مشکلات و کمبودهایی مواجه خواهد بود که در این خصوص نیاز به کمک داریم.

وی در ادامه به شبکه ماهواره‌ای الاهواز اشاره کرد و افزود: شبکه ماهواره‌ای الاهواز یکی از پایه‌های دانشگاه امیرالمومنین(ع) بوده و در این مکان راه‌اندازی شده است تا از این طریق بتوان این دانشگاه را به جوامع بیرون از کشور معرفی کرد.

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) در خصوص همایش ولایت گفت: سال گذشته همایش ولایت را با حضور 10 کشور خارجی در زمینه‌های مختلف برگزار کردیم و شاهد اثرات بسیار خوبی بودیم و امیدواریم که امسال نیز همایش ولایت را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/72015/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول