اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

پروژه مهر برای 270 هزار دانش‌آموز کردستانی در حال اتمام است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: برنامه‌های پروژه مهر برای استقبال از 270 هزار دانش‌آموز کردستانی در مراحل پایانی قرار دارد.

پروژه مهر برای 270 هزار دانش‌آموز کردستانی در حال اتمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سالار عرفانی‌نسب سه‌شنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش قروه اظهار کرد: با اجرای پروژه مهر و پیگیری برنامه‌های مختلف در قالب فعالیت کمیته‌های پنج‌گانه پروژه مهر، مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

وی  از ساماندهی فضاهای آموزشی متناسب با برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدارس استان در نوبت صبح دایر خواهند بود و 108 مدرسه به صورت چرخشی اداره می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از آغاز توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از 16 شهریورماه جاری در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های هفتگی مدارس تهیه و تنظیم و به دانش‌آموزان ابلاغ خواهد شد تا دانش‌آموزان در اول مهر کتاب‌های درسی آن روز را به همراه داشته باشند.

عرفانی‌نسب از کسب رتبه دوم کشوری توسط آموزش و پرورش استان در ثبت‌نام دانش‌آموزان و تغذیه اطلاعات آنان در سامانه ستاد خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خواستار بسیج همه امکانات و نیروها برای آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید شد و تأکید کرد: به منظور کمک به مدیران مدارس در استانه سال تحصیلی جدید، مبلغی به عنوان سرانه مدارس به حساب آنان واریز می‌شود.

وی در ادامه به نقش آموزش و پرورش در توسعه، هدایت و عمران در ابعاد مختلف جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: هر کشوری که در نظام آموزشی خود سرمایه‌گذاری مطلوبی داشته باشد، پیشرفت‌هایش هم بیشتر است.

وی، سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری انسانی دانست و بیان داشت: اگر دولت خواهان تداوم اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، باید سرمایه‌گذاری خود را معطوف این بخش کند، چراکه تلاش این مجموعه برای بالندگی آینده‌سازان کشور است.

به گفته عرفانی‌نسب، مدیریت مشارکتی، پیش برنده امور است و مدیرانی که تعامل و همفکری برای اداره امور به کار بسته‌اند، موفق‌تر بوده‌اند.

انتهای پیام/79009/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول