اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کاراته:

کرسی‌ فدراسیون جهانی را هدف گرفته‌ایم/ مربیان تیم‌ ملی قرارداد ندارند

رئیس فدراسیون کاراته نسبت به کسب جایگاه در فدراسیون جهانی کاراته از سوی کشورمان در آینده‌ای نزدیک ابراز خوشبینی کرد.

کرسی‌ فدراسیون جهانی را هدف گرفته‌ایم/ مربیان تیم‌ ملی قرارداد ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا سمندر امشب در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان، کردستان را یک استان علمی خواند و گفت: انسان‌هایی باسواد و دارای سابقه علمی در ورزش این استان خدمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اتحاد، نیاز امروز کاراته است اظهار کرد: گاهی ما ورزشکاران جایگاهی برای پهلوانی و قهرمانی باقی نمی‌گذاریم اما باید دانست هر قهرمانی پهلوان نیست.

رئیس فدراسیون کاراته خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، ایجاد مرکز آموزش برای هیئت کاراته استان و اختصاص سالن به این منظور را خواست این رشته ورزشی عنوان کرد.

سمندر افزود: با ایجاد این مرکز و استفاده از تجارب پیشکسوتان در برگزاری کلاس‌ها، آموزش کاتا و کمیته به اعضای شهرستان‌ها در این مرکز آموزشی تحقق خواهد یافت که برنامه‌ریزی برای این کار از وظایف هیئت کاراته استان است.

وی با اذعان به اینکه در زمینه داوری بانوان در سطح کشور مشکل داریم، گفت: به همین دلیل برای برگزاری رقابت‌های دورن اردویی و انتخابی بانوان از داوران مرد استفاده می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته، داوران مجرب و آموزش دیده به ویژه در بخش کاتا را نیاز ضروری این ورزش دانست و تصریح کرد: استان کردستان توان مطرح شدن بیشتر در سطح استان را دارد.

سمندر با تأکید بر توانمندی هیئت کاراته کردستان، خواستار استفاده از تمام ظرفیت کاراته استان از سوی رئیس جدید هیئت شد و گفت: اگر مجمع به این نتیجه برسد که رئیس توان کار ندارد، می‌توان درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده و در نهایت تغییر وی را داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی در ابتدای فعالیت خود در فدراسیون اظهار کرد: در زمان ورودم بیش از 300 میلیون بدهی انباشته شده وجود داشت که تاکنون 300 میلیون تومان آن تسویه شده است.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: با این وجود هیچ یک از برنامه‌های فدراسیون و اردوی تیم‌های مختلف ملی تعطیل نشد که این کار با ایجاد تعامل و پرهیز از گرایش به تجملات محقق شد.

سمندر با بیان اینکه اعتقاد دارم مربی‌گری تیم ملی افتخار بزرگی است، گفت: با هیچ کدام از مربیان تیم‌های ملی قرارداد نبسته‌ام!

وی با بیان اینکه کاراته فدراسیون کوچکی نیست و بیش از یک میلیون نفر جمعیت ورزشکاران آن است، خواستار توجه اهالی این ورزش به ارتقای وضعیت فنی کاراته شد.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه هدف همه ما رونق کاراته است، برگزاری لیگ درون استانی را ضروری دانست و گفت: 80 درصد هزینه‌های فدراسیون از راه فروش احکام حاصل شده است.

سمندر در پایان با ابراز خوشبینی از کسب جایگاه جهانی در فدراسیون جهانی کاراته از سوی کشورمان در آینده‌ای نزدیک، اتخاذ تدابیر لازم برای پیشرفت و ترقی کاراته کردستان را مورد تأکید مجدد قرار داد.

انتهای پیام/79012/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول