اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر آفریقای جنوبی در ایران:

4 هزار ایرانی از آفریقای جنوبی بازدید کردند

سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به بازدید چهار هزار ایرانی از آفریقای جنوبی در ایام نوروز امسال گفت: قابلیت داریم این آمار را تا 20 برابر افزایش دهیم.

4 هزار ایرانی از آفریقای جنوبی بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آرجی وایت هد بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرکل گردشگری مازندران که در محل هتل سالار دره ساری برگزار شد، اظهار داشت: ایران تنوع محصولات و سایت‌های تاریخی، فرهنگی و همچنین تنوع آب و هوایی بسیاری دارد که می‌توان رابطه گردشگری خوبی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اما جز پسته و فرش ایران چیز زیادی نمی‌دانند.

سفیر آفریقای جنوبی متذکر شد: آفریقای جنوبی در حوزه گردشگری از صفر شروع کرد و به این نتیجه رسیدیم برای رقابت بین‌المللی در این زمینه خدمات و کیفیت محصولات گردشگری بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش دو کشور می‌توانند تبادل تجربه داشته باشند، تصریح کرد: آفریقای جنوبی گردشگران زیادی دارد و می‌توانیم این گردشگران را پس از بازدید از آفریقا به سمت ایران هدایت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: سفیرانی که به ایران می‌آیند به دلیل این تنوع آب و هوایی و محصولات متنوع دوست ندارند ایران را ترک کنند.

آرجی وایت‌هد با اشاره به اینکه آفریقای جنوبی جمعیت زیادی دارد، یادآور شد: این افراد می‌توانند در زمینه گردشگری مذهبی هم علاقمند باشند و به ایران سفر کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار نفر ایرانی از آفریقای جنوبی بازدید کردند، اذعان داشت: قابلیت داریم این آمار را به 20 برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه به زودی کمیسیون مشترک گردشگری در آفریقا برگزار می‌شود، بیان داشت: در زمینه گردشگری با ایران تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: برای شروع کار آژانس‌های گردشگری دو کشور می‌توانند برای همدیگر گردشگر بفرستند.

آرجی وایت هد با اشاره به اینکه سال آینده بیستمین سال بزرگداشت استقلال آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آژانس‌های گردشگری ایران می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.

انتهای پیام/86007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول