اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قزوین:

حمایت صنعت از ورزش باید افزایش یابد

رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت: حمایت صنعت باید از ورزش افزایش یافته و شرایط برای حضور بیش از پیش صنعت در ورزش مهیا شود.

حمایت صنعت از ورزش باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدصادق بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر حضور بیش از پیش صنعت در ورزش اظهار داشت: باید حمایت صنایع از ورزش افزایش یابد تا شاهد رشد روزافزون ورزش باشیم.

وی افزود: شاید قزوین دومین شهری باشد که پس از تهران، کاراته در آن ورود پیدا کرده و به همین دلیل است که ما از اساتید خوبی در سبک‌های مختلف در استان قزوین برخوردار هستیم.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین عنوان کرد: این استان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های خود دارای ظرفیت‌های مطلوبی در ورزش کاراته است و این ورزش در تمام شهرهای کوچک و بزرگ استان قزوین ورود پیدا کرده است.

بابایی اذعان داشت: ورزش کاراته علاوه بر پرورش جسم، روح و روان ورزشکاران را نیز تربیت می‌کند و مربیان در زمینه پرورش روح و فکر ورزشکاران بسیار نقش تأثیرگذاری دارند.

وی در خصوص وضعیت همکاری صنعت با ورزش کاراته گفت: حامیان مالی در کاراته نسبتا ورود پیدا کرده‌اند اما این بخش همت بیشتری را می‌طلبد.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین با تشکر از شورای شهر و شهردار الوند و شورای شهر بیدستان و محمدیه، اظهار کرد: امیدوارم که کمک‌های شورای شهر و شهردار قزوین در آینده به این هیئت ورزشی بیشتر شود.

بابایی در خاتمه افزود: بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی از کاراته‌کاران استان قزوین هستند که در مسابقات لیگ جهانی کاراته در ترکیه عناوین برتر را از آن خود کنند و مایه افتخار استان و کشور شدند.

گفتنی است، پس از کسب عناوین قهرمانی توسط کاراته‌کاران قزوینی در مقابل ساختمان اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین با حضور محسن‌حق‌شناس، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، رئیس و دبیر هیئت کاراته این استان و برخی از ورزشکاران از بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی مدال‌آوران مسابقات لیگ جهانی ترکیه تجلیل شد.

انتهای پیام/77007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول