اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

شهردار با توان مضاعف در دور جدید مسئولیت خدمت‌رسانی می‌کند

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهردار اردبیل در دوره جدید مسئولیت خود با توان مضاعف و برنامه‌ها و رویکردهای زیربنایی در عرصه خدمت‌رسانی حاضر خواهد بود.

شهردار با توان مضاعف در دور جدید مسئولیت خدمت‌رسانی می‌کند

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس قانون و ماده واحده شوراها در ارتباط  با انتخاب شهردار شورای شهر اردبیل به وظیفه قانونی خود به شکل جامع و کامل عمل کرده و موفق شد در اولین جلسات شورا موضوع انتخاب شهرداری را مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در جلسه رسمی موضوع  انتخاب شهردار را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و با شنیدن نقطه نظرات اعضای شورای شهر در دو جلسه رسمی متوالی به طور مستفاد نقطه نظرات اعضا را در تعیین تکلیف شهرداری صدیف بدری اقدام کرده و با نظر جمعی او را برای مدت چهار سال انتخاب کردیم.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: شهردار با حضور در جلسه رسمی شورای شهر نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص کار‌های انجام شده و طرح‌ها و برنامه‌های آینده به تفسیر بیان کردند که بعد از شنیدن مطالب و اظهارات شهردار در غیاب وی رای‌گیری به صورت مخفیانه انجام شد که همه اعضا در این رای‌گیری مشارکت کرده و صدیف بدری مورد اعتماد شورای چهارم قرار گرفت.

سرداری گفت: امیدواریم این مدیر جوان و کاربلد در دوری جدید مسئولیت خود با توجه به رای بالایی که اعضای شورای شهر به وی داده‌اند بتواند مطالبات مردم را مورد پیگیری و هدف‌گذاری قرار دهد و درحد وسع و توان بتواند رضایت مردم را جلب کند.

این مسئول با رد هرگونه تنش و اختلاف‌نظر احتمالی در انتخاب شهردار اردبیل به عنوان تنها گزینه مطرح شده گفت: با نظر جمعی اعضای شورای شهر شهردار اردبیل انتخاب شده و با حکم وزیر کشور به زودی مراسم معارفه برگزار می‌شود.

صحن شورا برای حضور 13 عضو در حال مهیا شدن است

رئیس شورای شهر اردبیل در خصوص کارهای عمرانی برای مهیا شدن فضای مطلوب برای جلسات شورای شهر در اردبیل نیز تصریح کرد: ما از ماه‌ها پیش کار آماده‌سازی صحن جدید شورای شهر را در دستور کار قرار دادیم و تلاش می‌کنیم تا صحن جدید برای حضور 13 عضو شورای چهارم و حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه مهیا شود تا بتوانیم جلسات شورا را از ماه‌های آینده از این بنای جدید برگزار کنیم.

سرداری در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: 13 عضو شورای شهر اردبیل مصمم هستند در نهایت وحدت و همدلی و وجود دیدگاه‌ها و نظرات متفاوت تنها با در نظر گرفتن مسائل کلان‌شهری کا‌رها را به پیش ببرند.

انتهای پیام/62007/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول