اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی آموزش‌ و‌ پرورش آذربایجان غربی خبر داد

کسب 40 رتبه برتر آذربایجان غربی در مسابقات فرهنگی و هنری

معاون فرهنگی اداره کل آموزش‌ و ‌پرورش آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی امسال بیش از 40 رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری کسب کرده است.

کسب 40 رتبه برتر آذربایجان غربی در مسابقات فرهنگی و هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم سعید شعبانلو ظهر امروز در حاشیه مراسم گردهمایی روسای ادارات، کارشناسان مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش‌ و‌ پرورش کشور، در مصاحبه با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این همایش به مدت سه روز با هدف تبیین برنامه‌های وزارت آموزش‌ و‌ پرورش در دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش همراه با برگزاری کار‌گاه‌های آموزشی برای روسای ادارات، کارشناسان و کارشناسان مسئولان در تربیت معلم شهید رجایی و علامه طباطبایی واحد ارومیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش مهم‌ترین بحث سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر قرآن و عترت است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی 93-92 اقدامات لازم را برای تشریح برنامه‌های مربوط در حوزه قرآن، نماز و عترت انجام دهیم.

شعبانلو خاطر‌نشان کرد: آذربایجان غربی امسال بیش از 40 رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری کسب کرده است که امید داریم با شروع سال تحصیلی جدید این رتبه‌ها افزایش یابد.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش‌ و‌ پرورش گفت: برای برگزاری مسابقات در استان شاخص‌هایی از سوی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش مطرح است که با توجه به ارزیابی صورت گرفته، آذربایجان غربی امسال میزبان برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و معارف اسلامی در سطح کشوری شده است.

وی به توانمندی استان در این بخش اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین توانمندی استان وجود چند مربی قرآنی متخصص در استان است.

شعبانلو در پایان افزود: استان آذربایجان غربی دارای قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی است که داوری این مسابقات را برعهده می‌گیرند.

انتهای پیام/61009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول