اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته مازندران خبر داد

درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی در ترکیه

سرپرست هیئت کاراته مازندران از درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی در ترکیب تیم ملی در ترکیه خبر داد.

درخشش کاراته‌کاهای مازندرانی در ترکیه

حسن ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرشتان ساری گفت: در مسابقات لیگ جهانی که با حضور نمایندگان 38 کشور جهان در شهر استانبول برگزار شد، ملی‌پوشان مازندرانی موفق به کسب چهار مدال شدند.

وی با اشاره به عملکرد خوب ورزشکاران مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: ملی‌پوشان کاراته در مسابقات جهانی ترکیه عملکرد بسیار خوبی داشتند به طوری که موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند که سهم ورزشکاران مازندرانی، چهار مدال بود.

ابراهیمی درباره افتخارآفرینان کاراته مازندران دراین رقابت‌ها تصریح کرد: رزیتا علیپور در فینال منهای 68 کیلوگرم دلارام دوستی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

وی همچنین گفت: آرش علی‌نژاد دیگر کاراته‌کای جوان مازندرانی موفق شد در وزن منهای 57 کیلوگرم در بخش جوانان با غلبه بر تمامی حریفان، مدال طلا را به دست آورد.

سرپرست هیئت کاراته مازندران در پایان با اشاره به کسب دو مدال نقره و برنز ملی‌پوشان مازندرانی در این مسابقات ابراز داشت: زهره برزگر کاراته‌کای منهای 53 کیلوگرم به مدال نقره و زینب رضایی در منهای 54 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول