اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز و همزمان با هفته تعاون صورت گرفت

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از خبرگزاری فارس همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر روابط عمومی این اداره کل از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس همدان بازدید کردند.

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از خبرگزاری فارس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز و همزمان با هفته تعاون مسعود اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین یاسر نصرتی مدیر ورابط عمومی این اداره کل از دفتر خبرگزاری فارس در همدان بازدید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همزمان با هفته تعاون که از 13 شهریور آغاز شده و تا 19 این ماه ادامه دارد به دعوت سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس همدان از دفتر خبرگزاری در همدان بازدید کرده و از روند اجرایی و کار اطلاع‌رسانی این خبرگزاری دیدن کرد.

در این بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شد.

در این بازدید دوساعته، در مورد ادغام وزارتخانه‌های تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه، نتایج این بحث و همچنین تعداد تعاونی‌های فعال و اقدامات هفته تعاون امسال در گفت‌وگو با سرپرستی و خبرنگاران سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس پاسخگوی سئوالات آنان بود.

در این مراسم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نشست صمیمی خدمات رسانه را در هر بخشی و زمینه‌ای بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها به عنوان اولویت کاری آنان بوده است و در استان همکاری رسانه‌های مختلف را با ادارات اجرایی شاهد بودیم.

مسعود اقلامی افزود: خبرنگاران در کنار رسالت خبر و توجه به صحت و دقت اخبار باید برای مردم خبرهای خوبی را تولید و انعکاس دهند.

وی ابراز داشت: مردم در کنار مشکلات اقتصادی و مسائلی که با آن درگیر هستند دوست دارند خبرهای خوبی را از رسانه‌ها بشنوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به استواری مردم ایران در تحریم و همچنین سختی‌هایی که از ابتدای انقلاب تحمل کردند عنوان کرد: با تمام کمبودهای که وجود دارد مردم ما استوار در صحنه باقی مانند و شاهد پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران در علوم مختلف هستند.

در این نشست صمیمی سرپرست خبرگزاری فارس همدان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی کار این خبرگزاری در سطح استان همدان اظهار داشت: خبرگزاری فارس در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی که انجام داده سعی کرده در همه حوزه در نهایت سرعت و دقت اخبار را منعکس کند.

احسان مطهری‌زاده افزود: خبرنگاران فارس از نیروهای ارزشی و متعهد هستند و سعی شده تا در حد توان از قابلیت‌های این عزیزان در بهتر شدن عرصه رسانه استان استفاده شود.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول