اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

برای انتخاب استاندار مردمی عجله نمی‌کنیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بررسی تمام گزینه‌های محتمل برای تصدی‌گری مقام عالی آذربایجان غربی اعلام کرد: برای انتخاب استاندار مردمی عجله نمی‌کنیم.

برای انتخاب استاندار مردمی عجله نمی‌کنیم

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی مباحثی که در دیدار با وزیر کشور صورت گرفت بر انتخاب فردی قدرتمند و شایسته برای انتصاب استاندار آذربایجان غربی با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای آن تأکید شد.

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی با توجه به اینکه استانی مرزی است و با سه کشور خارجی مرز مشترک دارد و از سوی دیگر از آن به عنوان استان تنوع اقوام و ادیان یاد می‌شود، حساسیت ویژه‌ای دارد و فردی قدرتمند و شایسته برای سکان داری مقام عالی استان می طلبد.

فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 20 کاندیدا برای استانداری آذربایجان غربی دیده می‌شود، گفت: در مباحثی که در نشست مجمع نمایندگان استان مطرح شد، بر انتخاب سه نفر از سوی مجمع نمایندگان استان و سه نفر از سوی وزارت کشور توافق شد تا در نهایت فرد مطلوب از میان افراد انتخاب شده صورت گیرد، لذا تلاش‌ها برای انتخاب چنین افرادی هنوز ادامه دارد و تاکنون فردی به این منظور معرفی نشده است.

وی بر ضرورت توجه به این مسئله تأکید کرد و افزود: نباید برای از میان بردن برخی حرف و حدیث‌ها در انتخاب استاندار برای آذربایجان غربی عجله کرد و نسنجیده مدیر نالایقی را جانشین مدیر کاردان کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان نگاه ویژه‌ای به استاندار آذربایجان غربی دارند، تصریح کرد: برای انتخاب استاندار استاندارد عجله نمی‌کنیم و با چنین دیدگاهی در صدد هستیم تا با بررسی تمام گزینه‌های موجود، به بهترین انتخاب برسیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: البته تاکنون هیچ گزینه‌ای از سوی وزارت کشور برای تصدی‌گری مقام عالی استان اعلام نشده است و امیدواریم بعد از پایان تعطیلات مجلس، در هفته‌های آینده با انجام رایزنی‌های متعدد روند معمول پیگیری و مناسب ترین فرد برای این مقام انتخاب شود.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول