اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شیروان:

شورای شهر شیروان آغاز نامبارکی داشت

یک عضو شورای اسلامی شیروان با اشاره به برخی موضع‌گیری‌های اعضای شورای شهر، به عنوان آنچه که میثاق‌نامه نامیده‌اند، گفت: متأسفانه شورای اسلامی دوره چهارم شهر شیروان آغاز نامبارکی داشته است.

شورای شهر شیروان آغاز نامبارکی داشت

اسماعیل حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه امیدواریم این دوره شورای شهر پایانی نیک فرجام داشته باشد، در مورد برخی مسائل جاری در شورای شیروان اظهار کرد: دلیل این نامبارکی هم عزل شهردار شیروان بوده و متأسفانه زمینه‌ای به وجود آمد که این خدمتگزار استعفا بدهد.

وی این اقدام شورای شهر شیروان را شایسته ندانست و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و در پیش بودن پروژه‌های عمرانی باید در این زمینه به بهترین شکل تصمیم گیری و تدبیر لازم انجام می‌شد.

حسین‌پور با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر در بیرون از شورا برای این موضوع تصمیم گیری و یارگیری کردند، افزود: این در حالی بوده که ما بر اساس سوگندی که در آیین تحلیف خورده باید به دنبال منافع شهر و مردم باشیم و تصمیم گیری در مورد مسائلی در سطح شهردار، باید با خرد جمعی و بر اساس شرایط انجام می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی شهردار پیشین شیروان از سوی این عده از اعضا نادیده گرفته شد، اظهار کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف با بضاعتی که شهرداری در اختیار داشته، انجام شده بود.

این عضو شورای اسلامی شیروان با اشاره به اینکه اعضای این شورا منتخب مردم بوده و جدای از اعمال سلیقه‌های شخصی باید به دنبال منافع مردم باشند، گفت: امیدواریم تا این ترکیب پنج نفره که در شورای شهر و با پوشش میثاق‌نامه تشکیل شده، رویکرد خود را تغییر و منافع شهر را به آن ترجیح دهند و اگر بخواهند این فضا را به سمت و سوی خاص پیش ببرند، ناچاراً سایر اعضا از برخی راهکارها چون ترک نشست اقدام خواهند کرد.

وی اقدامی که اکنون از سوی این عده از اعضای شورای اسلامی شیروان صورت گرفته را احساسی خواند و تاکید کرد: نباید در مورد مسائل مهم شهر با احساس تصمیم‌گیری شود.

حسین‌پور ضمن دعوت از اعضای شورای اسلامی شیروان برای وفاق و همدلی هر چه بیشتر اعضا، اظهار امیدواری کرد تا در پرتو این مهم افتخارات خوبی برای این شهر رقم بخورد.

شیروان به عنوان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت خراسان شمالی بعد از بجنورد در شرق استان و در محور ارتباطی به مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/63002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول