اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد

سهم 70 درصدی عابران پیاده در تصادفات درون شهری ایلام

رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از سهم 70 درصدی عابران پیاده در تصادفات درون شهری ایلام خبر داد.

سهم 70 درصدی عابران پیاده در تصادفات درون شهری ایلام

محسن ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: عابران پیاده ممکن است به علت عبور از جلوی یک اتوبوس متوقف در ایستگاه اتوبوس یا حاشیه خیابان با سایر وسایل نقلیه برخورد کنند و یا عابر پیاده‌ای که از تقاطع در حال عبور است با خودرویی که قصد انجام گردش به چپ یا راست را دارد برخورد کند.

وی با بیان نقش بسیار موثر عابران پیاده در چرخه ترافیک، گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به آن ضمن اینکه در روان سازی ترافیک تاثیرگذار است خطرات احتمالی ناشی از برخورد عابران پیاده با خودروها را نیز به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد.

این مسئول اظهار داشت: در تصادفات خودرو با عابر پیاده معمولا این عابر پیاده است که قربانی حادثه می‌شود، پس ما به عنوان عابر، قبل از آنکه توقع داشته باشیم که راننده حقوق عابران را رعایت کند، خود به ایمنی و سلامت اهمیت دهیم.

ناصری تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم عزیز با مأموران راهنمایی و رانندگی که برای سلامت عبور و مرور آنان در خیابان‌ها حضور دارند و همچنین رعایت مقررات از سوی عابران پیاده هرگز شاهد حادثه‌ای برای آنان نباشیم و ترافیکی سالم و آرام را در سطح استان ایلام شاهد باشیم.

انتهای پیام/2246/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول