اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط متخصصان داخلی محقق شد

ساخت 40 دستگاه ایزولاتور در کارگاه مرکزی پالایشگاه دوم پارس جنوبی

رئیس تعمیرات برق پالایشگاه دوم پارس جنوبی از ساخت 40 دستگاه ایزولاتور در کارگاه مرکزی پالایشگاه دوم پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی خبر داد.

ساخت 40 دستگاه ایزولاتور در کارگاه مرکزی پالایشگاه دوم پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حمید شاه‌ولی شامگاه دوشنبه در بازدید از پالایشگاه دوم پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای رشد و پیشرفت در این مجموعه امری لازم است و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: تعمیرات اساسی از اقدامات مهم در مجموعه پالایشگاه‌هاست و به ویژه در حوزه برق کارهای مهمی انجام گرفته است.

رئیس تعمیرات برق پالایشگاه دوم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در زمان تعمیرات اساسی، تعمیر واحد های نمک‌زدایی فازهای 2 و 3 در دست اقدام است.

شاه‌ولی تصریح کرد: با عنایت به اینکه طبق برنامه تعمیرات اساسی، در ابتدا فاز 3 پالایشگاه دوم در برنامه تعمیرات اساسی سال 92 قرار گرفت، پس باز شدن ورودی درام واحد نمک‌زدا، بازرسی‌های اولیه توسط واحد بازرسی فنی انجام و پس از آن کارشناسان اداره تعمیرات برق پالایش نسبت به انجام بازرسی و تعمیرات مورد نیاز اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در این بخش بازرسی وضعیت ایزولاتورها، اچ-پی بوشینگ، تی باکس، ترانسفورمر و سایر بخش‌ها انجام و تعمیرات پیشگیرانه(PM) نیز بر اساس دستورالعمل‌های موجود انجام شد.

این مسئول گفت: در پایان، عملیات اندازه‌گیری تست عایقی (میگر تست)انجام شد که نتیجه آن کاملا"رضایت بخش بود و واحد مذکور برای ادامه کار تحویل بهره‌بردار شد.

رئیس تعمیرات برق واحد پالایش پالایشگاه دوم در زمینه تعمیر واحد نمک‌زدایی فاز 2 نیز بیان کرد: براساس بررسی‌ها و مشاهدات قبلی، واحد نمک‌زدایی فاز 2 نیاز به تعمیرات کلی داشته، لذا برنامه‌ریزی برای انجام تعمیرات لازم و تهیه تجهیزات و متریال مورد نیاز از ماه‌ها قبل با هماهنگی واحد برنامه‌ریزی تعمیرات، بازرسی فنی، تعمیرات مکانیک و بهره‌بردار انجام شد.

شاه‌ولی از ساخت 40 دستگاه ایزولاتور در کارگاه مرکزی پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد و افزود: در این راستا ساخت 40 دستگاه ایزولاتور توسط کارگاه مرکزی و پیگری خرید و تحویل دو دستگاه HP Bushing از اهم این موارد است.

وی با بیان اینکه عملیات تعمیرات مربوط به واحد نمک‌زدا برای حدود سه ماه برنامه‌ریزی شده اظهار داشت: شروع تعمیرات پس از پایان توتال شات‌دان و آغاز تعمیرات اساسی فاز 2 است.

شاه‌ولی در پایان ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای پیشرفت در این مجموعه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول