اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان البرز با منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرج دیدار کرد

فرمانده سپاه استان البرز با منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرج دیدار کرد.

فرمانده سپاه استان البرز با منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرج دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد، مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز در این دیدار با اشاره به اینکه مردم با رأی خودشان به شما اعتماد کردند تا در جهت امورات شهری گام بردارید، اظهار داشت: شما باید سعی کنید تا در طول چهار سال خدمتگذاری این اعتماد را حفظ کنید.

وی افزود: شما نمایندگان مردم هستید و سپاه یک نهاد مقدس و ارزشمندی است و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم هستیم.

موحد با بیان اینکه سرمایه مردم به دست شما امانت گذاشته شده است، عنوان کرد: شما باید با این سرمایه‌ای که در اختیار دارید، زمینه خدمت را به مردم فراهم کنید.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: رسیدگی به زیرساخت‌های شهری و نیازهای اساسی باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر باید به دنبال آینده‌نگری باشد، اضافه کرد: متأسفانه در شهرها بیشتر به مرکز شهر رسیدگی می‌شود غافل از اینکه کوچه‌ها هم جزو شهر هستند و امروز بیشترین مشکلات در خدمات‌رسانی در کوچه‌ها مشاهده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه اختلافات زیبنده مسئولان نظام نیست، ادامه داد: باید سعی شود به هیچ وجه اختلافی در بین اعضا نباشد هر چند که نظرات مختلف باشد ولی با وحدت و یکدلی می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

در ادامه بهرام حسینی‌مطلق، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اذعان داشت: مردم استان البرز و به ویژه شهر کرج همگام و هم‌دوش با مردم سراسر کشور در مانور سیاسی شرکت کردند و پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

وی با بیان اینکه انتخاب شما عزیزان در بین چندین نامزد شورای اسلامی شهر کار بسیار سختی بود، افزود: شما باید از این حسن اعتماد قدردان باشید و در مقابل رأی مردم احساس مسئولیت کنید.

حسینی‌مطلق اضافه کرد: هر رأیی که به شما داده شد، امانت شهداست و همه امروز پاسدار انقلاب اسلامی هستیم که گفتمان مقام معظم رهبری رسالت کارمان است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی را با کاندیداها نداشتیم، بیان داشت: در سطح استان البرز چندین نشست تخصصی روشنگری توسط سپاه در خصوص حضور مردم در انتخابات برگزار شد که با استقبال روبه‌رو بود و نتیجه‌اش هم به خوبی مشهود بود و دشمن از این حضور و مشارکت گسترده مردم ناامید و مأیوس شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای جدید شورا به دنبال ارزش‌های فرهنگی شهر باشند، اظهار داشت: در گذشته کارهای خوبی صورت گرفته است که باید با قوت بیشتری در این دوره از شورا پیگیری شود.

فرمانده سپاه استان البرز، پرهیز و جلوگیری از ایجاد تنش در بین مردم را از دیگر وظایف خطیر شوراها عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر باید با شناخت کافی از وظایف خود و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، این وظایف را عملی سازند.

سردار حسینی ضمن تشریح برخی عوامل زمینه‎ساز موفقیت و کارآمدی شورای شهر، گفت: اتحاد، انسجام و همدلی بین اعضای شورای شهر مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عامل در پیشبرد امور است که با تحقق آن بسیاری از مشکلات به راحتی قابل حل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بهره‌گیری از فرصت‌ها، نیروی جوانی را از دیگر عوامل زمینه‌ساز موفقیت شورای شهر عنوان کرد و متذکر شد: در دفاع مقدس غالباً افرادی جوان، مؤمن و متعهد به اصول انقلاب فرماندهی نیروها را بر عهده داشتند که موفقیت‌ترین فرماندهان دفاع مقدس نیز در میان همین جوانان بودند.

وی همچنین ضمن تأکید بر بهره‌گیری از توان متخصصان و نخبگان در مدیریت شهری، تصریح کرد: شناسایی نخبگان علمی و پژوهشی شهر کرج و به تبع آن تشکیل اتاق فکر می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز در عرصه مدیریت شهری باشد.

حسینی‌مطلق در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل سپاه استان البرز برای همکاری در امور محوله به شورای شهر براساس قوانین و ضوابط، با بیان اینکه کار مجموعه سپاه و اعضای شورای شهر در یک سنگر و جبهه است، گفت: خدمت به مردم سنگری است که وقتی وارد آن شدیم باید با تمام توان خود و با روحیه‌ای جهادی وارد این عرصه شویم.

در این نشست محمد دادگو، رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سپاه استان البرز تشکیل چنین جلسه‌ای، تعامل سازنده سپاه و بسیج با شورای اسلامی شهر در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... را خواستار شد.

وی افزود: قصد داریم بدون وارد شدن به فضای سیاسی‎کاری و باندبازی تمامی تلاش خودمان را به خدمت‌رسانی معطوف کنیم تا موجبات رضایتمندی مردم شهر، مقام عظمای ولایت و خداوند متعال را فراهم آوریم.

وی افزود: مثل سنوات گذشته در راستای خدمت‎رسانی به مردم آماده‌ایم و رفاه شهروندان مهم‌ترین هدف مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری کرج است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ابراز امیدواری کرد که روند برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در کشور از جمله کلانشهر کرج شتاب بیشتری به خود بگیرد.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول