اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جودوکار ملی‌پوش اصفهانی:

سطح رقابت‌های جودو ارتش بسیار بالا بود

جودوکار ملی‌پوش اصفهانی گفت: سطح رقابت‌های جودو یگان‌های تابعه ارتش که در اصفهان برگزار شد، بسیار بالا بود.

سطح رقابت‌های جودو ارتش بسیار بالا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی آهن‌فروشان پس از قهرمانی در رقابت‌های جودو یگان‌های تابعه ارتش که امروز در اصفهان به پایان رسید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این رقابت‌ها به میزبانی هوانیروز اصفهان برگزار شد و من در وزن +100 کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شدم.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود سربازان وظیفه از تیم ملی به این دوره از مسابقات شاهد بودیم سطح این بازی‌ها بسیار بالا رفته و نفرات خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند.

قهرمان وزن +100 کیلوگرم این مسابقات با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با شرکت 47 تیم و 350 ورزشکار آغاز شده بود، ادامه داد: نفرات شرکت‌کننده در رقابت‌های جودو یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش شاکله اصلی تیم ملی جودو اعزامی ایران را به رقابت‌های جهانی ارتش‌های جهان، سیزم تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: 12 سال است در تیم ملی جودو ایران حضور دارم و مقام سوم المپیک ارتش‌های جهان، چندین مقام جهانی و مدال طلای قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه خودم دارم که از جمله افتخارات من در این رشته است.

انتهای پیام/63020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول