اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست هیئت عربی از «جان کری» برای افزایش مداخله در مذاکرات سازش

وزیر امور خارجه دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد هیئت عربی از وزیر خارجه آمریکا افزایش مداخله در مذاکرات سازش را درخواست کرد.

درخواست هیئت عربی از «جان کری» برای افزایش مداخله در مذاکرات سازش

به گزارش خبرگزاری فارس، «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی به رادیو فلسطین گفت که هیئت وزرای عربی در دیدار دیروز یکشنبه با «جان کری» در پاریس بر حمایت از مذاکرات صلح برای دستیابی به پایان اشغالگری اسرائیل و تشکیل دولت فلسطین تاکید کرد.

وی افزود که کری در این دیدار پایبندی دولت آمریکا بر پیگیری مذاکرات به منظور دستیابی به توافق ظرف مدت 6 تا 9 ماه را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار داشت: ما اقدامات اسرائیل اعم از فعالیت‌های شهرک‌سازی، تخریب منازل، قتل افراد بی‌گناه و تجاوزات به اماکن مقدس را مطرح کردیم.

مالکی همچنین تصریح کرد که کری به ادامه تلاش‌ها برای رفع موانع و عدم ناامیدی از تحقق نتایج مثبت تشویق کرد و وعده داد که واشنگتن در این امر دخالت موثرتری خواهد داشت.

به گفته مالکی همچنین تصمیم گرفته شد که نشست دیگری با هیئت وزرای عربی به ریاست قطر در اواخر اکتبر آینده به منظور پیگیری روند مذاکرات با اسرائیل، برگزار شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول