اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عباس و کری در لندن مذاکرات سازش را بررسی کردند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در لندن با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و درباره مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

عباس و کری در لندن مذاکرات سازش را بررسی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمود عباس» در دیدار با «جان کری» در خصوص مذاکرات سازش گفت‌وگو کرد و کری از وی خواست تا مذاکرات مستقیم با اسرائیل را فشرده سازند.

برخی مسئولان وزارت خارجه آمریکا گفتند که کری و عباس به مدت سه ساعت گفت‌وگو کردند که دو ساعت آن در پشت‌ درهای بسته در یکی از هتل‌های بزرگ لندن صورت گرفت.

این نخستین نشست بین کری و عباس از زمان ازسرگیری مذاکرات مستقیم سازش بین اسرائیل و فلسطینیان بود که از اواخر جولای گذشته ازسر گرفته شده است.

وی افزود که در این نشست راهکارهای افزایش گفت‌وگوهای جاری بین فلسطینیان و اسرائیل و موفقیت آن بررسی شد.

کری عصر دیروز پس از دو روز سفر به پاریس، وارد لندن شد. وی در پاریس نیز در دیدار با همتایان سعودی، قطری و مصری خود که به عنوان نمایندگان کمیته طرح صلح عربی به پاریس آمده‌ بودند، درباره مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد و پس از آن در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها برای ادامه مذاکرات مستقیم صلح مصمم هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول