اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

بازرسی از 10 هزار و 398 واحد صنفی در بهار/ شناسایی 475 متخلف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار از بازرسی 10 هزار و 398 واحد صنفی در پنج ماه امسال خبر داد.

بازرسی از 10 هزار و 398 واحد صنفی در بهار/ شناسایی 475 متخلف

علی‌صفدر فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی‌های مداوم از بازار شهرستان بهار اظهار داشت: در پنح ماه امسال 10 هزار و 398 مورد بازرسی از سطح بازار شهرستان بهار انجام شده است.

وی با بیان اینکه 475 مورد تخلف در طی این بازرسی‌ها شناسایی شده است، افزود: این تعداد پرونده با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده و مشمول پرداخت جریمه شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار ادامه داد: بیشترین مورد تخلفات کشف شده مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و کم‌فروشی بوده است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان بهار 4 هزار واحد صنفی فعال است، ابراز داشت: بازرسی از این واحدها همواره در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوده است.

فلاح با اشاره به ارسال شکایات مردمی به ستاد خبری 124 افزود: تعداد شکایات مردمی 125 مورد بوده که در این مدت به ستاد خبری ارجاع داده شده است.

وی تعداد شکایات مردمی را 96 مورد دانست و ابراز داشت: اکیپ بازرسی و پیگیری شکایات مردمی همواره در این زمینه فعال بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار با اشاره به اجرای طرح ویژه بازگشایی مدارس اظهار داشت: در این مدت بازرسی‌ها از سطح بازار شدیدتر و بیشتر می‌شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه برخورد با متخلفان همواره در دستور کار جدی سازمان بوده، تصریح کرد: بازار شهرستان بهار در ثبات است.

انتهای پیام/89002/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول