اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پلمب مجمع امور صنفی همدان خبر داد

پلمب 32 واحد صنفی در همدان طی یک ماه گذشته

مسئول واحد پلمب مجمع امور صنفی همدان گفت: ظرف یک ماه گذشته 32 واحد صنفی در همدان به دلیل استفاده از اسامی بیگانه پلمب شدند.

پلمب 32 واحد صنفی در همدان طی یک ماه گذشته

امیر کرمی‌نظر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ظرف یک ماه گذشته 85 واحد صنفی دارای اسامی بیگانه در همدان اخطار پلمب دریافت کردند.

وی ادامه داد: تعداد 32 واحد صنفی به دلیل توجه نکردن به ضوابط قانونی برای اصلاح اسامی بیگانه، ظرف یک ماه گذشته پلمب شدند.

مسئول واحد پلمب مجمع امور صنفی همدان در ادامه با بیان اینکه 30 واحد صنفی تعهد برای اصلاح و تغییر نام مغازه دادند تصریح کرد: 20 واحد صنفی که در آستانه پلمب بودند نامه‌ای از اتحادیه‌های خود مبنی بر تغیبر و اصلاح اسم مغازه را به واحد پلمب مجمع امور صنفی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان پلمب مغازه‌ها نسبت به ماه‌های دیگر کمتر بوده ابراز داشت: ظرف یک ماه گذشته تعداد 76 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه فعالیت پلمب شدند.

کرمی‌نظر در ادامه اذعان کرد: به صورت گزارش واحدهای متخلف را به صورت روزانه دریافت و رسیدگی می‌کنیم.

وی گفت: واحدهای متخلف با رفع موارد تخلفی که منجر به پلمب شده می‌توانند با نظر اتحادیه اقدام به فک پلمب و آغاز فعالیت کنند.

انتهای پیام/89019/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول