اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خبر داد

بخشودگی جریمه بیمه‌ای کارفرمایان برخی صنوف در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از بخشودگی جریمه بیمه‌ای کارفرمایان برخی صنوف در این استان خبر داد.

بخشودگی جریمه بیمه‌ای کارفرمایان برخی صنوف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، گودرز بهادری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جرایم بیمه‌ای کارفرمایان مدیون واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی در صورتی که اصل بدهی آن‌ها تا نوزدهم دی ماه سال جاری به سازمان تامین اجتماعی پرداخت و یا تقسیط شود، بخشوده می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس بند 88 ماده واحده قانون بودجه کل کشور، به منظور تسهیل وصول مطالبات معوق سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان مدیون واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی که تا پایان سال 91 دارای بدهی قطعی شده حق بیمه و بیمه بیکاری به این سازمان باشند، در صورتی که مدت 6 ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون نسبت به تسویه یا تعیین تکلیف اصل بدهی قطعی شده اقدام کنند جریمه‌های حق بیمه آنان بخشوده می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در صورتی که کارفرمایان واحد های صنفی، صنعتی و کشاورزی در مدت یاد شده درخواست پرداخت بدهی قطعی شده خود بابت حق بیمه بیکاری مربوط به تا پایان اسفند ماه 1391 را به شعب سازمان تامین اجتماعی ارائه کنند همه جرایم بیمه‌ای آنان بخشوده خواهد شد.

بهادری تصریح کرد: چنان چه این کارفرمایان تمامی بدهی خود را تا تاریخ 19 دی‌ماه امسال پرداخت و یا آن را تقسیط و اقساط آن را نیز در سر رسیدهای مقرر پرداخت کنند تمامی جرایم مربوط به آن‌ها بخشوده می‌شود و اما در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط بدهی تبدیل به حال شده و جرایم مربوط به آن دریافت می‌شود.

وی اضافه کرد: کارفرمایانی که بدهی قطعی شده خود را تا پایان اسفند ماه 91 پیش از زمان شروع اجرای این قانون تقسیط کرده و در حال پرداخت اقساط آن هستند نیز می‌توانند با ارائه درخواست کتبی از بخشودگی جرایم یاد شده برخوردار شوند.

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول