اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی ساری:

ورزشکاران بدون بیمه را پذیرا نیستیم

دبیر هیئت پزشکی ورزشی ساری با اشاره به عدم پذیرش ورزشکارانی که بیمه ورزشی نیستند، افزود: برای بهداشت ورزشکاران، بازدید از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در برنامه کاری این هیئت است.

ورزشکاران بدون بیمه را پذیرا نیستیم

سیده‌نیلوفر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: ورزشکاران زیادی در بخش مردان و زنان در مرکز استان فعالیت ورزشی دارند که تمامی ورزشکاران دارای بیمه ورزشی هستند.

وی با اشاره به حضور بیش از 22 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در سال 91 برای ورزش ساری افزود: این آمار با توجه به گسترش و توسعه ورزش و همچنین استقبال بانوان به طور حتم بیشتر از سال گذشته می‌شود.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی ساری در ادامه ابراز داشت: این آمار در حالی برای ورزش ساری بدست می‌آید که بیش از چهار هزار ورزشکار ساروی در هیئت پزشکی ورزشی استان با ارائه مدارک بیمه ورزشی می‌شوند.

مقدسی در ادامه از برگزاری همایش پزشکی ورزشی کشوری در ساری خبر داد و افزود: هر ماه با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان و شهرستان، کلاس آموزشی و فوریت‌های اولیه پزشکی با حضور علاقه‌مندان زن و مرد در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 16 کلاس تخصصی آموزشی پزشکی در ساری اظهار داشت: از ابتدای سال 92 تاکنون هشت کلاس آموزشی و کمک‌های اولیه در مرکز استان برگزار شد.

مقدسی در ادامه از همکاری هیئت پزشکی ورزشی ساری با باشگاه‌های فعال در لیگ کشوری و استانی گفت: این هیئت در تمامی مسابقات حضوری فعال در دو بخش ورزشی مردان و زنان دارد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی ساری در پایان با اشاره به عدم پذیرش ورزشکارانی که بیمه ورزشی نیستند، افزود: برای سلامتی و بهداشت ورزشکاران هر چند هفته بازدیدی از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در برنامه کاری این هیئت است و از فعالیت باشگاه‌ها متخلف جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول