اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شاهین‌شهر:

8 اثر نمایشی در تالار شیخ بهائی به روی صحنه می‌رود

مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شاهین‌شهر و میمه با اشاره به دهه کرامت گفت: به مناسبت همین دهه مبارک 8 اثر نمایشی از امشب تا 26شهریور در تالار شیخ بهائی به روی صحنه می‌رود.

8 اثر نمایشی در تالار شیخ بهائی به روی صحنه می‌رود

صادق فرهمندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ششم ذی‌القعده میلاد باسعادت شاه‌چراغ سومین حرم امن اهل‌بیت در ایران اسلامی است، ادامه داد: از اول ذی‌القعده تا یازدهمین روز این ماه مبارک یعنی از تولد حضرت معصومه (س) تا تولد برادرش امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده که ما در نظر داریم در این دهه با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون در زمینه تئاتر مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر این ایام مبارک را به نوعی گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه این 8 اثر از امشب (18 شهریور) و از ساعت 19 در تالار شیخ بهایی به روی صحنه می‌رود، اضافه کرد: مراسم اختتامیه این 8 اثر نمایشی در 26 شهریور و با حضور مقامات استانی و شهرستانی در محل همین تالار برگزار خواهد شد.

مسئول هنرهای نمایشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با معرفی این 8 اثر نمایشی، تصریح کرد: این 8 اثر شامل اپرای محزون واگنر از (هادی عسکری)، ترانه چه زیبا ترانه می‌خواهند از (عباس اصلاوی)، 5/3 روز از (صادق فرهمندیان)، ایکاش دنیا میمرد از (سید مرتضی طباطبایی)، قصه‌ها غصه شدند از (رادمهر کشانی)، پیت نفت از (هومن حیدری)، ناخدای شرجی از (کورش شمس)، امپراتریس اسطبل از (محمدامین کشانی)، که در جمعه بندی کلی طی 8 شب به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/63023/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول