اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

گشایش نمایشگاه رضوی در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از گشایش نمایشگاه رضوی در بوشهر خبر داد.

گشایش نمایشگاه رضوی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس محمدی بعد از ظهر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه رضوی از برنامه‌های جنبی هشتمین جشنواره ملی مشاعره رضوی است که هرسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی ائمه معصومین (ع) با استفاده از هنر در ذهن افراد تأثیر ماندگارتر خواهد شد، ادامه داد: استفاده از هنر در انتقال مفاهیم به ویژه‌ برای کودکان، جوانان و نوجوانان باعث می‌شود تا موضوع تجسم واقعی به خود گرفته و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

محمدی اضافه کرد: در این نمایشگاه 80 اثر خوشنویسی، عکاسی و نقاشی از هنرمندان استانی و کشوری در 10 غرفه به نمایش درآمده است.

وی اظهارکرد: بیشتر آثار خوشنویسی ارائه شده در نمایشگاه به احادیث و سخنان امام رضا(ع) اختصاص دارد.

محمدی بیان کرد: در بخش دیگر این نمایشگاه مسیر حرکت امام رضا(ع) از مدینه به سوی مرو که به جاده ولایت مشهور است، نقاط توقف ایشان روی نقشه به تصویر کشیده شده است.

وی یادآور شد: غرفه مصور هفت‌ دوره گذشته جشنواره ملی مشاعره رضوی، آثار هنری هنرمندان شهرستان‌های استان بوشهر، اداره‌کل امور بانوان وخانواده استانداری از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی افزود: نمایشگاه فرهنگی هنری امام رضا (ع) از17 تا 20 شهریور، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 18 تا 20 آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول