اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر اخوان المسلمین مصر به اتهام جدیدی محاکمه می‌شود

دادستانی کل مصر ضمن اعلام تمدید دوره بازداشت محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین مصر تا پانزده روز دیگر گفت که وی به دلیل اتهام دیگری در ارتباط با حادثه کشته شدن هفت تن در الجیزه محاکمه می‌شود.

رهبر اخوان المسلمین مصر به اتهام جدیدی محاکمه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع قضایی مصر به نقل از دادستانی کل مصر امروز یکشنبه اعلام کردند که بازداشت محمد بدیع به دلیل تحقیقات در چارچوب دومین پرونده درباره اتهام وارد بر وی مبنی بر تحریک به خشونت در جریان حادثه ای دیگر که با کشته شدن شماری همراه بود برای پانزده روز دیگر تمدید شد.

این منابع تصریح کردند: 14 نفر از جمله شماری از اعضای اخوان المسلمین به همراه بدیع در این محاکمه که تاریخ آن مشخص نشده است محاکمه خواهند شد.

این افراد پس از مرگ هفت نفر در روز 16 ژوئیه در جریان تظاهراتی در خیابان البحر الأعظم در الجیزة که شرکت کنندگان در آن بازگشت محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر را به قدرت درخواست می کردند، تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

دادستانی کل مصر در 22 آگوست گذشته محمد بدیع رهبر گروه اخوان المسلمین مصر را به مدت پانزده روز به اتهام تحریک به قتل و شکنجه معترضان در جریان یورش به گارد ریاست جمهوری بازداشت کرد.

جاسوسی برای کشورهای خارجی اتهام دیگری است که به محمد بدیع وارد شده است. وی تمام این اتهامات را رد کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول