اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

گزارش رسانه‌های مصری

تصمیم دولت مصر به انحلال جماعت اخوان‌المسلمین

خبرگزاری رویترز به نقل از پایگاه خبری الاخبار مصر گزارش داد دولت این کشور تصمیم به انحلال جماعت اخوان‌المسلمین گرفته است.

تصمیم دولت مصر به انحلال جماعت اخوان‌المسلمین

به گزارش خبرگزاری فارس پایگاه خبری «رویترز»، به نقل از پایگاه خبری الاخبار مصر گزارش داد که دولت حازم الببلاوی تصمیم به انحلال جماعت اخوان المسلمین گرفته است.

شبکه خبری العربیه نیز به نقل از رسانه های مصری گزارش داد که دولت مصر تصمیم گرفته است که جماعت اخوان‌المسلمین مصر را منحل کند.

هنوز این خبر از سوی مقامات رسمی مصر تائید نشده است.

روسیا الیوم نیز گزارش داد که وزارت همکاری اجتماعی مصر در پی پایان مهلت قانونی گروه اخوان المسلمین برای پاسخگویی در قبال اتهام هایی که به این گروه وارد شده است در چند روز آینده حکم انحلال جماعت اخوان المسلمین را صادر خواهد کرد.

 

پایگاه خبری «الیوم السابع» نیز به نقل از یک منبع آگاه در دولت موقت تأکید کرد که «حازم الببلاوی» نخست وزیر مصر موافقت وزارت همکاری اجتماعی و کمیته تشخیص صلاحیت برای انحلال جماعت اخوان المسلمین را دریافت کرده است. این منبع افزود که این تصمیم در جلسه بعدی دولت در دستور کار قرار خواهد گرفت و بررسی خواهد شد.

پیشتر «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر درباره موضوع انحلال جماعت اخوان المسلمین نیز گفته بود که این امر به دستگاه قضایی مصر مربوط می شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول