اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

ضرورت افزایش کیفیت خدمات به حجاج

استاندار بوشهر گفت: باید کیفیت خدمات به زائران افزایش یابد تا شاهد رضایت‌مندی حجاج بیت‌الله‌الحرام باشیم.

ضرورت افزایش کیفیت خدمات به حجاج

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست با مدیران کاروان‌ها با بیان تقارن هفته حج با دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت که آثار و برکات فراوانی را برای مسلمین به همراه دارد، تقارن آن با هفته حج آثار مثبت و فراوانی برای زائران خواهد داشت.

وی ادامه داد: زائران خانه خدا از سی‌ام شهریور از فرودگاه بوشهر به مدینه منوره اعزام می‌شوند که لازم است کیفیت خدمات به زائران افزایش یابد. 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کسانی که در امور حج و اعزام حجاج فعالیت می‌کنند کار خداپسندانه‌ای را انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: فعالیت در امور مسلمین موجب رضای خدا، انبیا و اولیای الهی است و اگر این امور در راستای زیارت مراکز دینی و مذهبی باشد بدون شک آثار و برکات مهمی برای خادمان آن دارد.

وی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به حجاج استان بوشهر تأکید کرد و اذعان داشت: باید کیفیت خدمات افزایش یابد و تنوع خدمات بیشتر شود تا شاهد رضایت‌مندی حجاج بیت‌الله‌الحرام باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمام اعمال و رفتاری که در حج انجام می‌دهیم برگرفته از قرآن مجید است، یادآور شد: هر کدام از اعمال حج فلسفه خاصی دارد که تقرب الهی است.

حسنوند از مسئولان سازمان حج و زیارت استان و همچنین از مدیران کاروان‌ها خواست تا مشکلات موجود اعزام حجاج را بیان کنند تا نسبت به رفع کمبودها و رفع نواقصات در راستای افزایش سطح کیفی خدمات به حجاج اقدامات لازم اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارائه تسهیلات بیشتر به زائران عتبات عالیات، ابراز داشت: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و تسهیلات را برای زوار عتبات عالیات فراهم کنیم و زوار نباید کمبودی را احساس کنند.

حسنوند، خواستار راه‌اندازی خط پروازی بوشهر به عتبات عالیات عراق شد و افزود: هم‌اکنون زائرانی که به کربلا و نجف می‌روند برای اعزام با مشکلاتی روبه‌رو هستند که این مسئله موجب مشکلاتی برای زوار شده و ضرورت دارد که پرواز بوشهر به عراق برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌ها و دفاتر هواپیمایی از این طرح استقبال می‌کنند، تأکید کرد: برقراری پرواز از بوشهر به عراق باید به گونه‌ای باشد که ماهانه حداقل یک پرواز انجام شود.

استاندار بوشهر بر مذاکره با سفیر ایران در بغداد تأکید کرد و گفت: برای ارتقای سطح خدمات و بهبود کیفیت خدمات برای زائران عتبات عالیات مذاکراتی با سفیر ایران در بغداد خواهیم داشت.

حسنوند در پایان با تأکید بر لزوم حل مشکل ارز حجاج نیز بیان کرد: معاون برنامه‌ریزی استاندار در زمینه رفع مشکل ارز حجاج پیگیری لازم را انجام می‌دهد که امیدوار هستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول