اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی خبر داد

کتابت حدیث سلسلة‌الذهب در حاشیه همایش آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع)

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از کتابت حدیث سلسلةالذهب در حاشیه همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) در این استان خبر داد.

کتابت حدیث سلسلة‌الذهب در حاشیه همایش آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی اظهار کرد: حدیث سلسلةالذهب در کارگاه و همچنین در حاشیه همایش توسط خوش‌نویسان بجنورد کتابت می‌شود.

وی افزود: در ارزیابی نهایی و مرحله سوم آثار رسیده به دبیرخانه همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) هشت مقاله توسط داوران کشوری به عنوان مقالات برگزیده معرفی شدند.

قائم مقام دبیر همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) در خراسان شمالی گفت: هشت مقاله برتر هم اکنون توسط داوران برگزیده شده است اما نتیجه نهایی منوط به دفاع نویسندگان از مقاله خود در کارگاه نقد و بررسی که صبح 23 شهریور ماه سال جاری در بجنورد برگزار می‌شود، است.

وی با بیان اینکه 2 اثر از پژوهشگران خراسان شمالی برگزیده شده‌اند،  افزود: 6 اثر برگزیده نیز از آثار رسیده از استان‌های، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و مرکزی است.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: 160 مقاله از 18 استان کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده و آثار پژوهشگران در سه مرحله داوری شده‌اند.

به گفته وی، بیشترین مقالات رسیده به دبیرخانه همایش آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) با 30 اثر رسیده مربوط به پژوهشگران خراسان شمالی است و استان آذربایجان شرقی با 24 اثر و استان‌های خراسان رضوی و اصفهان هر کدام با 15 اثر و نیز تهران با 12 اثر بیشترین سهم را در ارائه مقالات به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول