اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی البرز:‌

حادثه برخورد خودروی سواری با درخت در کرج کشته نداشته است

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: حادثه برخورد خودروی سواری با درخت در شهرستان کرج، اگر چه مصدومان زیادی داشت، اما خوشبختانه هیچ از مصدومان کشته نشده‌اند.

حادثه برخورد خودروی سواری با درخت در کرج کشته نداشته است

آرش رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه شامگاه شنبه، از طریق سامانه 115 خبر یک تصادف در منطقه مهرشهر کرج گزارش شد و بلافاصله تیم‌های پزشکی اورژانس به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی سواری به دلایلی که باید از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار گیرد، از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با یک درخت متوقف می‌شود.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز ادامه داد: پس از اعزام تیم‌های امدادی اورژانس به محل حادثه مشخص شد که 8 نفر در خودروی سواری پژو حضور داشته‌اند که همه آنها جراحاتی را متحمل شدند.

رحمتی بیان داشت: تیم‌های پزشکی و امدادی حاضر در محل حادثه، بلافاصله اقدام به مداوای مجروحان کرده و به دلیل شدت جراحات وارده هر 8 نفر سرنشین خودرو به مراکز درمانی و بیمارستانی برای ادامه درمان منتقل شدند.

وی اعلام کرد: اگر چه سرنشینان خودروی فوق جراحات زیادی از ناحیه سر و گردن و کمر متحمل شده‌اند، اما خوشبختانه هیچ یک از آنها فوت نکرده و هم مجروحان اکنون تحت درمان و مراقبت قرار دارند.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که علت حادثه چه بوده است؟ گفت: بررسی و اعلام علت حادثه در حوزه اختیارات اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی نیست و این موضوع را باید ماموران راهنمایی و رانندگی مورد رسیدگی قرار دهند.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه سرعت عمل نیروهای امدادی اورژانس استان البرز در این حادثه خوب بوده و رسیدگی به موقع به مصدومان از افزایش خسارات جانی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول