اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

سپاهان به برکناری کرانچار فکر نکند

در شرایطی که تیم سپاهان به هیچ عنوان وضعیت یک تیم مدعی را ندارد، شایعاتی اطراف این تیم قوت گرفته که از تغییرات بر روی نیمکت این تیم خبر می‌دهد که تنها موجب برهم زدن تمرکز و آرامش این تیم می‌شود.

سپاهان به برکناری کرانچار فکر نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان اصفهان با کسب 12 امتیاز در رده ششم جای گرفته و در جمع مدعیان حضور ندارد.

سپاهان لیگ را با قدرت آغاز کرد و با دو برد ابتدایی خودش را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرد، اما در ادامه روند سینوسی سپاهانی‌ها در نتیجه‌گیری آغاز شد که نتیجه آن رتبه ششم فعلی است.

برای تیمی مانند سپاهان که در طول فصل‌های گذشته همواره یک تیم مدعی بوده است و در این فصل نیز به تعبیر کارشناسان بهترین عملکرد را در جذب بازیکن داشته، عنوان ششمی فعلی و نمایش بدون کیفیت به هیچ عنوان مورد قبول نیست و انتظار می‌رود این تیم در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود.

هنوز چند هفته‌ای از نتایج ضعیف سپاهان سپری نشده بود که اولین گمانه‌زنی‌ها در مورد برکناری کرانچار مطرح شد و برخی از رسانه‌ها خبر دادند که نتایج به دست آمده مورد رضایت مدیران باشگاه نبوده و از این رو مدیران سپاهان قصد تغییر وی را دارند.

با این حال روند نوسانی طلایی‌پوشان و نتیجه نگرفتن سایر مدعیان همانند استقلال و پرسپولیس نیز موجب شد تا بحث برکناری کرانچار به طور جدی مطرح نشود، اما در روزهای گذشته پس از اینکه کرانچار برای دیدار خانواده‌اش به فرانسه سفر کرد، این شایعات قوت بیشتری گرفته و برخی آن را مقدمه‌ای برای جدایی کرانچار دانستند، ضمن اینکه ماجرای جباری نیز مزید بر علت است تا این شایعات چندان بی‌پایه و اساس تلقی نشود.

پس از اینکه جباری اعلام کرد تمایلی به ادامه فوتبال ندارد، کرانچار واکنش تندی نسبت به این اظهار نظر هافبک تیمش نشان داد و  با کنار گذاشتن وی از ترکیب اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد، این در حالی است که باشگاه موضع میانه‌ای را در قبال جباری در پیش گرفته، اما کرانچار اصرار به نخواستن جباری دارد تا این مسئله نیز به اختلافی بین این مربی و باشگاه تبدیل شود.

در این میان مصاحبه هادی عقیلی با فارس مبنی بر اینکه برخی از داخل باشگاه برای تیم مشکل ایجاد کرده و خواهان تغییر کرانچار هستند، این شائبه را تقویت کرده که در باشگاه سپاهان خبرهایی هست که فعلاً باشگاه تمایلی به بازگفت آن‌ها ندارد.

با این وجود ظواهر امر نشان می‌دهد که تغییر بر روی نیمکت در موقعیت فعلی به هیچ عنوان به سود سپاهان نیست، چراکه با توجه به فشردگی برنامه مسابقات روی کار آمدن سرمربی جدید از دست دادن امتیازات ارزشمندی را در پی دارد که جبران آن‌ها به این سادگی‌ها نیست، ضمن اینکه پیدا کردن جانشین مناسب برای کرانچار نیز کار دشواری است؛ از این رو باشگاه سپاهان نباید به هیچ عنوان در مورد تغییر و تحول در کادر فنی شتابزده و بدون برنامه عمل کند.

انتهای پیام/63006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول