اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امید ابراهیمی:

حریفانمان فقط برای مساوی مقابل سپاهان به میدان می‌آیند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: حریفانمان تنها برای یک امتیاز و کسب تساوی مقابل ما ظاهر می‌شوند.

حریفانمان فقط برای مساوی مقابل سپاهان به میدان می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امید ابراهیمی از زمان قلعه‌نوئی وارد سپاهان شد و توانست با انجام بازی‌های بسیار خوب خود را به عنوان یک پدیده در فوتبال ایران مطرح کند.

او که بازیکنی بسیار خوش‌اخلاق است حالا از شرایط تیمش راضی نیست و دفاع صرف تیم‌های حریف و بدشانسی را عامل عدم نتیجه‌گیری تیمش می‌داند.

در ارتباط با شرایط سپاهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر با امید ابراهیمی به گفت‌وگو نشستیم که ماحصل آن در زیر می‌آید:

فارس: از بازی با راه‌آهن بگویید چرا سپاهان بازهم نتوانست در این هفته نتیجه بگیرد؟

ابراهیمی: در کمال تاسف در این دیدار موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم داوری خوب بود اما می‌توانست بهتر از این باشد چراکه یک پنالتی محرز تیم ما را نیز نگرفت.

فارس: دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان در هفته‌های اخیر چیست؟

ابراهیمی: تیم خوبی داریم به همین دلیل حریفان در بازی برابر ما دفاعی ظاهر شده و 11 نفره دفاع می‌کنند که همین موضوع کار تیم ما را سخت می‌کند.

فارس: آیا مشکل سپاهان تنها همین نکته است؟

ابراهیمی: من بدشانسی را نیز یکی دیگر از عوامل عدم نتیجه‌گیری سپاهان می‌دانم چراکه در هر بازی موقعیت‌های بسیاری را ایجاد می‌کنیم که در کمال تاسف به گل تبدیل نمی‌شود.

فارس: با نتایجی که تاکنون کسب کرده‌اید از عملکرد تیم و خودتان راضی هستید؟

ابراهیمی: به هیچ عنوان از خودمان رضایت نداریم و انتظارمان بیش از چیزی است که تاکنون نشان داده‌ایم، هواداران و مردم اصفهان هم از ما انتظار بالاتری دارند و ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم جواب مردم را بدهیم.

فارس: با این نتایج از صدر جدول هم فاصله گرفتید؟

ابراهیمی: در کمال تاسف در حال حاضر اینگونه شده است که این موضوع کار تیم ما را در ادامه لیگ سخت می‌کند اما درصورتی‌که شانس بیشتری داشته باشیم و بتوانیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم می‌توانیم نتایج بهتری کسب کرده و خودمان را به جمع مدعیان و به صدر جدول برسانیم.

فارس: نبود جباری چه میزان در عدم نتیجه‌گیری سپاهان نقش داشته؟

ابراهیمی: نه تنها وی بلکه نبود سایر بازیکنان ما مانند یعقوب کریمی، سوکای و نویدکیا که به هر دلیل در سپاهان بازی نمی‌کنند در نتایج تیم تاثیر گذار و به تیم لطمه می‌زند، جباری هم بازیکن بزرگی است که نبودش به طور حتم در نتایج تیم ما تاثیرگذار است.

فارس: واقعا چه اتفاقی رخ داد که جباری قصد جدایی از سپاهان پیدا کرد؟

ابراهیمی: در رابطه با این موضوع به واقع نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد، من بازیکنم و در این مورد نه سوال می‌کنم و نه به من ارتباطی پیدا می‌کند و این مشکلاتی است که مسئولان باشگاه خودشان باید نسبت به آن اقدام کنند.

فارس: ادامه کار سپاهان را چگونه می‌بینید؟

ابراهیمی: هدفمان در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم تنها موفقیت سپاهان است و به طور حتم در آینده با تلاش بیشتر می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم تا هوادارانمان نیز از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول