اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان مطرح کرد

ایجاد تعاونی‌های موفق گامی در راستای تحقق حماسه اقتصادی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با تأکید بر فرهنگسازی در بحث تشکیل تعاونی‌ها گفت: ایجاد تعاونی‌های موفق گامی مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی خواهد بود.

ایجاد تعاونی‌های موفق گامی در راستای تحقق حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی پیش از ظهر امروز در همایش تعاونی‌های استان همدان اعتقاد به وجود تعاونی‌ها و آثار آن را از مهمترین شرایط کار در تعاونی‌ها بیان کرد و گفت: اعتقاد به تعاونی‌ها باعث رشد و پیشرفت شرکت‌های تعاونی و جذب سرمایه‌های خرد و کلان خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعاونی‌ها موفق تعاونی‌هایی هستند که سرمایه‌های خرد مردم را جمع‌آوری کرده و آنها را به سرمایه‌های بزرگ و اثرگذار تبدیل کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان اسلام را پایه‌گذار بحث تعاون دانست و افزود: در آیات قران نیز بر همراهی و تعاون تأکید بسیار شده است.

این مسئول اهمیت تعاون در زمینه‌های مختلف بعد از انقلاب اسلامی را یادآور شد ابراز داشت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز سرمایه‌گذاری به صورت خصوصی و تعاونی مورد تأکید قرار گرفته است.

اقلامی برنامه قانون پنجم را یادآور شد و گفت: در این برنامه نیز اهمیت زیادی به بحث تعاونی شده تا جایی که باید در پایان برنامه پنجم به سهم 20 درصدی تعاونی‌ها از اقتصاد کشور برسیم.

وی از تصویب قانون تشکیل تعاونی‌های عمران شهرستانی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اذعان داشت: با تشکیل این تعاونی‌ها کسانی که در یک شهرستان ساکن هستند می‌توانند در این تعاونی عضو شوند.

گفتنی این همایش با یک ساعت تأخیر آغاز شد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با حدود 50 دقیقه تأخیر به همایش آمد و از کسانی که به موقع آمده بودند، افرادی که تأخیر داشتند و مهمانانی که نیامده بودند تشکر کرد.

انتهای پیام./89017/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول