اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

اداره ورزش اصفهان و فدراسیون کشتی مدرک تحصیلی‌ام را تایید کرده‌اند

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون کشتی مدرک تحصیلی مرا تایید کرده‌اند و تاکنون بحثی در مورد رد شدن مدرک تحصیلی من انجام نشده است.

اداره ورزش اصفهان و فدراسیون کشتی مدرک تحصیلی‌ام را تایید کرده‌اند

سید علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود امروز مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شود که فدراسیون کشتی با ارسال نامه‌ای خواستار به تعویق افتادن این مجمع شد.

وی ادامه داد: مقدمات برگزاری مجمع به طور کامل فراهم شده و دعوت‌نامه اعضای مجمع نیز ارسال شده بود که یک‌باره اعلام شد مجمع به تاخیر افتاده و در زمان دیگری برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به شایعاتی که در مورد اعتراض تعدادی از کاندیداها و پیشکسوتان کشتی به مدرک تحصیلی وی مطرح شده است، بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون کشتی مدرک تحصیلی مرا تایید کرده‌اند و مشکلی در این باره وجود نداشت.

وی ادامه داد: تاکنون با من صحبتی در مورد رد شدن مدرک تحصیلی‌ام انجام نشده است و دلیل مخالفت صورت گرفته را نمی‌دانم.

میرواحدی در پاسخ به این سئوال که در صورت رد شدن مدرک تحصیلی از شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی انصراف می‌دهید، تاکید کرد: تا به حال بحثی در مورد انصراف من و یا سایر کاندیداهای دیگر مطرح نشده است و در این باره تابع قانون هستیم.

به گزارش فارس، قرار بود امروز مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شود که به دلایل نامشخصی برای چندمین بار به تاخیر افتاد.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول