اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

صدرنشینی ساری و رستمکلا در لیگ کشتی ایران

دبیر هیئت کشتی مازندران از صدرنشینی تیم‌های شهدای ساری و رستمکلا در لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

صدرنشینی ساری و رستمکلا در لیگ کشتی ایران

غلامرضا نوری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته پنجم لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با انجام پنج دیدار پیگیری شد که با برتری نمایندگان مازندران مقابل حریفان همراه بود.

وی گفت: به غیر از تیم لوازم خانگی حاجی‌زاده بابل که در برابر حریف بازنده شد، چهار نماینده دیگر مازندران مقابل حریفان پیروز میدان بودند.

دبیر هیئت کشتی مازندران ابراز داشت: تیم شهدای ساری در خانه موفق شد شهید هاشمی‌نژاد بهشهر را پنج بر سه شکست دهد و با 10 امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار گیرد.

نوری‌زاده گفت: در گروه دوم نیز تیم شهدای رستمکلا نیز موفق شد در یک کشتی حساس خارج از خانه میزبان خود شرکت ساختمانی کفایتی مشهد را شکست دهد و با 10 امتیاز در صدر جدول جای گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم کشتی نساجی مازندران در یک کشتی یک طرفه هفت بر یک وحدت رشت را شکست داد و شهید بصیر فریدونکنار نیز پنج بر سه دیگر تیم هم‌استانی خود شهدای شیرگاه را برد.

دبیر هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: در این هفته تنها تیم لوازم خانگی حاجی‌زاده بابل به عنوان نماینده مازندران با نتیجه پنج بر سه از میزبان خود پاس قوانین ناجا شکست خورد.

نوری‌زاده در پایان افزود: با توجه به نتایج و امتیازات به‌دست آمده به طور حتم قهرمان این دوره از رقابت‌ها از آن یکی از نمایندگان کشتی مازندران است.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول