اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)

پیکر مرحوم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی پیش از ظهر امروز پس از تشییع باشکوه و اقامه نماز در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی پیش از ظهر امروز از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همراه بود حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، نمایندگان قوای سه‌گانه، نمایندگان استاندار و شهردار قم، نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان و جمعی از اعضای جامعه مدرسین به همراه طلاب و فضلای حوزوی حضور داشتند.

پس از پایان مراسم تشییع، آیت‌الله شبیری زنجانی بر پیکر آن عالم مجاهد اقامه نماز نمود و بعد از آن پیکر آن مرحوم گرداگرد ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) طواف داده شد و در بقعه شهید مطهری حرم به خاک سپرده شد.

گفتنی است به همین مناسبت مراسم ختمی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم برپا خواهد شد.

انتهای پیام/78004/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول